Aktiesnakken — September 2009
-
nede i tags, der kommer de automatisk frem efter et sekund, når du skriver
-
endnu en dansk iværksætter, der må give op overfor systemdanmark: http://fpn.dk/motor/mc/article1817082.ece
-
burde de 30% af alle beskæftigede, der er i den offentlige sektor, ikke snart begynde at bidrage til resten af samfundet?
-
hmm - er det et bidrag eller en bortforklaring?
-
vi kan jo prøve at sprøge lauge jensen om hans holdning...

-
det er jo lige det - det offentlige ville ikke lade ham lave sine i øvrigt privat finansierede motorcykel.
-
jeg tog en af de der "danskhedsprøver" forleden og fik en fejl. Jeg gik galt på spørgsmålet: "hvor stor en andel af alle beskæftigede arbejd
-
er i den offentlige sektor - 5%, 15% eller 30%"
-
i mine vildeste fantasier kunne jeg ikke have rationaliseret mig frem til det korrekte svar
-
hvor stor en andel bliver forsørget af den off. sektor.... i større eller mindre grad... eller får tilskud fra det off..
-
30%, 50% eller 75% ?
-
spørgsmålet gik kun på beskæftigede. Det andet tør jeg slet ikke tænke på længere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind