Aktiesnakken — September 2009
-
og Lene hall
-
gælder det ikke bare om at løbe skrigende bort? Der er ikke meget i driften, der peger fremad i den biks. Vi skal vist tilbage til ruder kon
-
ge for at finde et produkt med markedspotentiale i det firma
-
ja, man fristes til at de skulle stoppe al udvikling og så bare sælge resv.dele og cash-cow maskiner så længe som muligt..
-
så burde de vel kunne lave en 10-15mio om året..... de næste 5-10år måske..... svagt faldende. Og så sælge ejd. når det igen bliver opportun
-
t. og købe aktier tilbage i et væld.....
-
mener du de 25K ??
-
johnsen, jeg venter mig mange point på mine indlæg på genmab -
@rebella, det er også forholdsvis mange i Bioportp
-
AKA kan du ikke sende en mail til [email protected] når vi skal betale,da jeg ikke kommr hjem før om 14 dage
-
jo selvfølgelig, og vi takker

-
det passer nok meget godt
-
ja det passer også, altså det med PI, EI ved jeg ikke med
-
selvom vi kan se at vores besøgstal er steget, så flere læser med, men det virker som om færre har skrevet her på det sidste
-
men der er en del indlæg på pi.dk idag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind