Aktiesnakken — September 2009
-
bortset fra GEN, selvfølgelig. Den er hævet over den slags hverdagstrivialiteter
-
tjah, jeg plejer bare at kigge lidt i porteføljen.... så er jeg remindet.
-
en lang FDA udskydelse og så er genmab igang med chapter11-dokumenterne...

-
coller, du er tydeligvist kommet til at stille indholdet natpotten, der hvor juicen plejer at stå i køleskabet. Det er noget forfærdentligt
-
vrøvl, du er ude i der. Hvad bliver det næste? Andre end FCK vinder mesterskabet?
-
ja, måske. Efter den natpotte er min promille nok på 2,65...
-
jo, men var det ikke også nordenfjords? deroppe kan alt vel lade sig gøre.
-
spm er vel bare: hvilken fjord?
-
alt nord for vejle fjord er vel per definition suspekt.
-
nu kender jeg en del til jylland - og jeg vil fremhæve alt nord for
Flensborg fjord -
så forlader peter falkenham også den synkende bestyrelsesskude i Ringsted.
-
han erstattes af 2 som jeg ikke kender.
-
Bestyrelsesmedlem Peter Falkenham har meddelt bestyrelsen, at han ikke ønsker
genvalg. Bestyrelsen foreslår nyvalg af Hans Christian Hansen -
og Lene hall
-
gælder det ikke bare om at løbe skrigende bort? Der er ikke meget i driften, der peger fremad i den biks. Vi skal vist tilbage til ruder kon
-
ge for at finde et produkt med markedspotentiale i det firma
-
ja, man fristes til at de skulle stoppe al udvikling og så bare sælge resv.dele og cash-cow maskiner så længe som muligt..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind