Aktiesnakken — September 2009
-
det har vi i det små været hele tiden idet vi har specielt nogle nordmænd og svenskere der følger os
-
men det store træk internationalt står for døren om kort tid efterhånden som de kommende moduler bliver lagt op
-
haha nej ik just
-
jo de nordmænd vi har der allerede har oprettet et brugernavn inden 9/9 kan godt kigge med herinde
-
både og. Ik mht kode det fatter jeg nada af. Og så er mit fort også her i Jylland. Men ja er en del af teamet
-
ja det var ik helt så heldigt

-
nope det er ik mig du giver sved på panden. Jeg har flere lignende observationer som dig så jeg giver også programmørene sved på panden

-
Men igen super fedt du vil tage dig den tid til at give os denne vigtige feedback!!
-
godt de også høre det fra andre end mig

-
Men de gøre et KANON stykke arbejde i maskinrummet. Der er virklig blevet høvlet nogle timer ind. Også på meget sene tidspunkter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind