Aktiesnakken — September 2009
-
stbr har også lige prøvet med et copy paste fra word og det vil den ikke æde. Kan slet ik oprette eet indlæg. Det skal selvf fixes!
-
jobono ja. Men det er nok en pæn god ide at den der har en remote control til koden også forstår jeg på kodning. Og det gør denne jyde ikke
-
jeg er blot god til at stes teste et system og finde fejl
-
stres
-
ja det var super super godt i går aftes/nat. Men sådan en test vil over flere dage generere mange flere små ting som skal rettes
-
har allerede fundet en del flere hvilket er helt normalt. Så der er lidt til programmørene endnu.
-
men synes det var godt vi fik det op så denne større test kan komme igang inden den helt store lancering
-
stbr jeg forsøgte at oprette en helt ny tråd med copy past fra W og det kunne jeg ikke
-
den test der er nu var blot ved at skrive direkte i editoren
-
nej får ik den fejlmelding. Kan se overskriften mens resten er blankt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind