Aktiesnakken — September 2009
-
god morgen. Ja der er nok at blive forvirret over for det første er proinvestor.dk gået ned i et anfald af digital jalousi
-
hej alle, og godmorgen. .dk er gået ned i digital skinssyge
-
typisk... men jeg kan forstå på bl.a. Kim (via Facebook) at det helelr ikke er alle forundt at komme ind på proinvestor.com/boards
-
hvis der er nogen der undrer sig hvorfor hele sitet er holdt i grå nuancer, så hænger det sammen med at jeg fortalte designeren hvordan det
-
er at interessere sig for aktier, med udgangspunkt i min genmab investering
-
nøgleordene var tristesse, bekymring, mavesår, fortrængning og forskydning
-
der er sprogforvirring til den store guldmedalje, men det er fordi vi er startet ud med et sprog, nemlig engelsk
-
hele sitet kommer på dansk, svensk, norsk og engelsk, alt oversat til punkt og prikke
-
den fejl i får med login er vores fejl. Det er fordi den referer til nogle sider som I ikke har adgang til
-
men vi launchede det også mere for at se jeres reaktion på debatten, navigationen i den etc.
-
Hvis vi har, har vi ikke gjort det godt ihvertfald, så vi skal nok have pixels op på tekst
-
Kan I få adgang til feedback knappen?
-
jeg vil gerne bede jer om at bruge den funktion, fordi den automatisk registrerer hvilken browser og styresystem I bruger.
-
Det gør vores arbejde 100 gange lettere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind