Aktiesnakken — September 2009
-
oplever jeg også jobono. så bruger "backslach" til at komme tilbage til det store filter
-
og enig med dig i at alt skal stå på dansk når man sidder med dansk ip nummmer
-
Sidderr man som dansker i udlandet skal bør det være muligt at trykke på et dansk falg i toppen for at få det hele på dansk
-
Så generelt bør der nok være et flag for hvert sprog oppe i hjørnet så man altid kan finde sit sprog hvis man er på en udenlandsk ip
-
lad også¨gerne ip nummer styrre hvilken chat forum den åbner med
-
stbr hvad så når jeg er på ferie i Tyrkiet og besøger en internetcafe. Så kan jeg ik få det på dansk
-
hvis det er den lokale browser setup der styrre det
-
tror måske vi har misforstået hinanden (elelr i det mindre jeg >dig) Om det er ip eller browser der styre sprog
-
så bør det nok stadig været muligt at vælge et andet sprog ved at trykke på et flag
-
altså så man netop kan finde sit sporg lige meget hvor man befinder sig
-
så er vi enige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind