Tak solsen og god gengivelse
-
Tak solsen og god gengivelse
Synes der mangler en trigger for 2012, som man nok ikke skal undervurdere. Der kommer interimdata i fase III vedligeholdelsesstudiet i CLL (relapsed patients) - det er det pivotalstudie i CLL der kan give det største marked, sagde Jan. Så interimdata er ganske vigtige og bør være en mindre trigger.
Desuden tror jeg en aftale på Daratumumab vil løfte kursen pænt, så vi nok skal komme et stykke over 50, hvis den altså kommer i 2012 (hvilket jeg har svært ved at se ikke skulle være tilfældet). Man har sidst i H2 2012, således haft forhandlinger i et års tid. Der er starter kombinationsstudier op og der er ligeledes kommet yderligere efficacy data fra studiet. Jan har også på Q&A sagt, at man i princippet ikke behøvede flere data, for at indgå en aftale.
Dermed sagt at kommer aftalen ikke i år, så er Daratumumab måske ikke helt så interessant som Jan gør det til (ticks all the rigth BP boxes). Det er trods alt et af deres primære mål i år.
Fabrikken er og bliver Genmabs akilleshæl - tag tabet og kom videre er jeg efterhånden også nået til.
Mvh
Sukkeralf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind