Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Lundbeck

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    Dusør
    wrote on sidst redigeret af

Lundbeck på vej tilbage med fin vækst i flere produkter handles til en PE på11. Det kan godt være markedet venter på told af medicin. Prisen er godt nok hel gal.

1 Reply Last reply
    3
    • 1 Offline
      1 Offline
      12campus

Fuldstændig enig. Men lad nu være med at råbe det ud, for jeg vil gerne have den ned i 27-28 inden jeg supplere yderligere op. Jeg køber selvfølgelig A-aktier. Kan nogen mon forklare mig, hvorfor B-aktien er 20-25 % dyrere? Men vel ikke kun likviditet.

1 Reply Last reply
      3
      • B Offline
        B Offline
        Bullish

Jeg tror simpelthen at de institutionelle investorer boykotter A-aktien, de er sure over at fonden lavede A-aktier og sikrede sig magten. Den havde de allerede, så jeg synes måske det er lidt søgt. Det betød bare, at Lundbeck-fonden - som er en almen fond - kunne sprede sine investeringer lidt mere.

1 Reply Last reply
        1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger