HOVE A/S - Guidance for omsætningen og EBITDA i 2024
-
Jeg laver videointerview med ledelsen her i foråret. Her vil der spurgt ind til strategi og forventninger. Her er det seneste interview:
-
Hove A/S er stiftet i 2000. Dvs virksomheden har nu 24 år på bagen.
-
Jeg var ærlig talt ikke obs på at de har så mange år på bagen. Tak!.
Jeg tænkte mere på at firmaet synes at lide af vokseværk og på den måde virker ungdommelig skrøbelig som en pubertetsbesværet teenager.
Det kan jo nok ikke skade nogen af de giver prøver med flerårige prognoser, men jeg ville tage dem med et større gran salt end hvad sundhedsmyndighederne anbefaler. Og det giver jo bare anledning til en masse dum støj hvis prognoserne skal rettes nedad.
-
Du er selv inde på at deres guidance da vist er meget forsigtig. Det tror jeg også, og det er givet afledt af deres uheldige opnedjustering. Og igen derfor, når de knap tør se et eller få kvartaler frem, så giver det ingen mening med flerårige prognoser.
Men derfor, selv om de er påpasselige med at sætte for konkrete tal på, så kan de da sagtens have både opdateret strategi og målsætning. Nogle synes man slet ikke burde have lov at debattere med i feks en Bava tråd hvis ikke man har en bestemt mening. Jeg synes det er helt fint vi er uenige.
Og mht reaktionen mandag, jeg tror nok mest på den falder på det her.
-
Hove har modtaget 2 ordrer på over DKK 500.000 og en private label ordre i den sidste uge.
28.2.2024 10:07:41 CET ' Hove A/S ' Investor NyhederHove A/S har modtaget en ordre på over DKK 500.000 fra en global OEM
Hove har leveret pumper og smøremidler til denne kunde i gennem mange år.Hove A/S har modtaget en ordre på private label beholdere
Hove har arbejdet sammen med denne kunde gennem flere år.Hove Americas har modtaget en ordre på over DKK 500.000 fra et energiselskab
Hove Americas har leveret pumper og smøremidler til denne kunde før.Generelt om investornyheder:
Medmindre andet specificeres, er alle nye kundeaftaler og ordrer i henhold til Hoves strategiplan og ændrer dermed ikke på den udmeldte guidance
Yderligere Information
Hans Christian Hansen
CEO Hove A/S
Tlf. (+45) 31359410
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind