Brdr hartmann
-
Jeg har lige kigget de sidste mange afnoteringer igennem. Der plejer ikke at gå mere end 3 uger.
-
Hvis Nasdaq kommer med accept af Hartmanns ansøgning om annotering indenfor en uge og Hartmann kommer med et købstilbud der løber indtil 30.11.2023 giver det en fantastisk forrentning ved køb på kurs 352,00 (360 - 352,352 = 7,648/352,352 * 100 = 2,17 % p.a. Eller ca. 26 % i perioden frem til 30.11.23! - regner med 0,1 % i kurtage
Så der må være nogle der indkalkulerer en risiko for at forslaget om annotering ikke godkendes ..eller chancen??
Hvad tænker i?++
-
Ja, det er en god forrentning - jeg har også selv købt i flere depoter. Og nu hvor Thornico ejer 93 pct af selskabet kan jeg ikke finde argumenter for, hvorfor Nasdaq skulle vælge at afvise ønsket om afnotering.
-
Du har ret. Jeg så, at der var 92-93 pct på gf, der stemte for en afnotering, og så gik jeg ud fra, at det var Thornicos stemmer. Men de ejer stadig under 90 pct. Hvorfor køber de ikke alle aktier i markedet op til kurs 360?
-
Bliver spændende - kursen indikerer desværre også at aktien vil falde såfremt Nasdaq ikke godkender afnoteringen - ellers burde aktien handle over de 360 - men omvendt bliver det vel svært for Nasdaq at underkende købtilbuddet når de 3 profesionelle takkede ja
️ hvad tænker i?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind