Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Ortoma... develops surgical systems for implant surgery

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
12 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • A Offline
    A Offline
    Aps_invest
    wrote on sidst redigeret af
    #3

    Ortoma, som utvecklar operationssystem för kirurgi, har tecknat ett utvecklings- och distributionsavtal med Depuy Syntes. I samband med undertecknandet utgår en ersättning till Ortoma om 0,75 miljoner dollar.

    1 Reply Last reply
    3
    • A Offline
      A Offline
      Aps_invest
      wrote on sidst redigeret af
      #4

      Kan ikke rigtigt vurdere om det er (endnu) en svensk dødssejler, som skal ud med raslebøssen igen pga behov for mere kapital 🙂 Eller de er på vej til et gennembrud 🙂

      1 Reply Last reply
      4
      • exitnuE Offline
        exitnuE Offline
        exitnu
        wrote on sidst redigeret af
        #5

        Kender dem ikke. Spændende, men ingen triggeres på kort sigt og balancen er også svag som jeg ser det.

        1 Reply Last reply
        4
        • A Offline
          A Offline
          Aps_invest
          wrote on sidst redigeret af
          #6

          Dog en Pæn milestone på 8,2 mill dollar, hvis de bliver godkendt, men kender ikke tidshorisonten og cashburn på en godkendelse...Avtalet berör integrering av Depuy Synthes teknik i Ortoma Treatment Solution för höftledskirurgi.

          Under förutsättning att vissa utvecklingssteg och regulatoriska godkännanden uppnås kommer milstolpsbetalningar om upp till drygt 8,2 miljoner dollar falla ut.

          Vid eventuell distribution av produkterna kommer Ortoma att få årliga licensintäkter för mjukvara samt betalning för hårdvara och förbrukningsartiklar.

          1 Reply Last reply
          4
          • NordicStockN Offline
            NordicStockN Offline
            NordicStock
            wrote on sidst redigeret af
            #7

            Selskabet har en negativ P/E på -1125

            Og deres Q2 2023 var et katastrofe regnskab. En udvanding af eksisterende aktionærer er uundgåelig.

            Det er altså helt sort, at du Mr. Aps Invest ikke har styr på den slags, når du anbefaler private investorer den slags MEGA høj-risiko aktier, med en sandsynlig for massive kursfald forude.

            Så NEJ, den aktie ser bestemt ikke spændende ud.

            PS: Please, tak et kursus i simpel værdi-sætning, ISÆR i en tid med stigende renter. Især fordi du selv er inde på - i tråd 115602 - om de muligvis har brug for nye penge. Hell yes, de har brug for flere penge, og ganske sikkert op til flere gange.

            Jesus altså !!!

            Ros til debattøren exitnu, der også har lugtet lunten, og stiller sig kritisk overfor denne dødsejler case!

            1 Reply Last reply
            1
            • A Offline
              A Offline
              Aps_invest
              wrote on sidst redigeret af
              #8

              Tak for den lidt harske kritik NordicStock, men jeg ANBEFALER BESTEMT IKKE aktien, og pointerer da også det kan være endnu en svensk dødssejler, som skal ud med raslebøssen igen. De har været igennem mange års udvikling og på et tidspunkt kan de MÅSKE få gennembruddet og så kan den blive spændende. Og selvfølgelig skal investorer i den slags lottokuponer gøre deres hjemmearbejde 🙂 Derfor kan man jo godt have den på en OBS liste, og følge den løbende som jeg gør, hvilket vel også er meningen med et aktieforum 🙂 Hvis det ikke er meningen, skal jeg da nok stoppe med at skrive om potentielle emner og trække mit medlemskab tilbage 🙂 Go dag 🙂

              1 Reply Last reply
              4
              • U Offline
                U Offline
                Urban
                wrote on sidst redigeret af
                #9

                Anledningen til indlægget er vel bl.a., at Ortoma er steget omkring 30-35% i dag på baggrund af en konkret nyhed.

                Jeg opfatter ikke, at Aps Invest anbefaler aktien. Men han stiller derimod et klart spørgsmålstegn ved, "om Ortoma er (endnu) en svensk dødssejler...". Og dem findes der som bekendt (foreløbig) et stort antal af, bl.a. indenfor mindre biotek og medico virksomheder.

                Godt med både lidt kant og spørgsmålstegn i debatten om konkrete aktier med mellenrum. Debatterne kan let blive for ensformige og neutrale, bl.a. fordi mange søger at undgå ansvar for udtryk af præferencer og anbefalinger i relation til konkrete aktier etc.

                Uenighed er trods alt en af årsagerne til en positiv vækst og udvikling i mange virksomheder;-)

                1 Reply Last reply
                6
                • A Offline
                  A Offline
                  Aps_invest
                  wrote on sidst redigeret af
                  #10

                  Tja, Urban....fremhæver vist både nyheden om en udviklings/distributionsaftale med Depuy Syntes (som den stiger 35% på), og at de kan få behov for mere kapital for at nå en milestone 8,2 mill dollar. Og troede egentlig også der var plads til diskussion herinde om lottokuponer, da alle aktier jo ikke kan give købssignaler med nøgletal, analyser og TA. Der skal vel også være plads til debat om aktier der ikke har fået gennembruddet endnu. Men måske har jeg fejlvurderet dette forum, og så undskylder jeg gerne og trækker mig igen. 🙂

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • U Offline
                    U Offline
                    Urban
                    wrote on sidst redigeret af
                    #11

                    Selvfølgelig bør der være "plads til debat om aktier, der ikke har fået gennembruddet endnu". Og god plads til forskellighed i debatten - herunder hos debattørerne;-)

                    Vi lever heldigvis ikke i lande som Rusland, Iran, Hviderusland eller Nordkorea etc. Og det skal vi selvfølgelig glæde os over;-)

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • TeamGarlicT Offline
                      TeamGarlicT Offline
                      TeamGarlic
                      wrote on sidst redigeret af
                      #12

                      Du skal bestemt ikke stoppe med at skrive indlæg, Aps Invest. Der findes mange måder at investere efter og nogle er mere baseret på nøgletal mv. som Nordic Stock bruger og det ynder jeg også selv. Men derfor skal der stadig være plads til indlæg, som ikke går på det.
                      Men det er lidt interessant, hvorfor du finder den spændende for den lugter bestemt ikke af guld for investorerne. Så det er jeg nysgerrig på. Men Nordic Stocks indlæg er vist også en kærlig "kindhest" om at passe på dine penge - sådan forstår jeg det 🙂

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • A Offline
                        A Offline
                        Aps_invest
                        wrote on sidst redigeret af
                        #13

                        Tak, Urban...havde bare en ide om at vi bliver ældre og behovet for udskiftning af "reservedele" bliver større, og som jeg opfatter det, har Ortoma fat i noget spændende. Men om det også bliver en god forretning, er mere tvivlsomt. Det må investorerne jo selv vurdere 🙂

                        1 Reply Last reply
                        2

                        Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                        Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                        With your input, this post could be even better 💗

                        Tilmeld Log ind

                        • Log ind

                        • Har du ikke en konto? Tilmeld

                        • Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Debatforum
                        • Seneste
                        • Populære
                        • Bruger