ISS
-
Overreaktion eller?
-Det forestående frasalg resulterer i en nedskrivning på ca. 1,2 mia. Faldet i dag på markedet har sablet små 2,5 mia. af værdien.
-
Der opjusteres på forventningerne til den organiske vækst (dog primært på baggrund af afledt effekt af prisforhøjelser)
-
afgående direktør har suppleret godt op i dag.
Måske et lille rebound i morgen eller mandag.
-
-
Frankrig har altid været svær at drive service virksomhed i. Da ISS var meget større omkring 1990 og stort set var over hele verden, så var de ikke i Frankrig. Hvorfor?
Jeg fik at vide at Frankrig var terra non grata...der skulle man ikke ind.
Åbenbart har man så alligevel senere forsøgt sig...med dårligt resultat ... -
Man kan godt prøve at rive plastret af lige så stille, men oftest, så gør det bare mere ondt, i længere. ISS flår plastret af i et hårdt riv, og jeg kan nu egentlig godt li' tanken, og jeg har på din konto udnyttet faldet til at købe.
-
ISS får sænket kursmålet efter regnskab hos europæisk børshus
11/8 09:30
Servicekoncernen ISS har fået skruet kursmålet ned til 135 kr. fra 145 kr. af finanshuset Kepler Cheuvreux.
Det fremgår af Bloomberg News.
Anbefalingen "hold" gentages.
Sænkningen af kursmålet følger ISS' regnskab for andet kvartal, der blev offentliggjort sent onsdag eftermiddag. I forbindelse med kvartalsrapporten oplyste ISS, at den franske forretning ISS France minus nøglekunder er udbudt til salg. I den forbindelse har ISS nedskrevet for knap 1,3 mia. kr.
Selv om ISS opjusterede forventningerne, blev aktien torsdag sendt ned med 10,8 pct.
Nedturen fortsætter fredag, hvor aktien bakker 0,7 pct. til 126,25 kr.
.\˙ MarketWire
-
Jeg var meget tæt på at købe til ca 140 få dage før regnskabet. Ordremængde/pris var faktisk tastet ind, jeg manglede bare at trykke enter, da noget fik mig til at tøve. Så da jeg pludselig ku' få den til 124 syntes jeg det var billigt - for mig. Men pga den usikkerhed der er skabt valgte jeg kun at købe 1/3, så hvis den falder yderligere kan jeg let supplere uden at jeg føler jeg min position i ISS bliver for tung.
-
Desværre skal der også svares skat af held....hehe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind