Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Hvordan man kan trade Palantir

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Markettimer
    wrote on sidst redigeret af

Hej alle,

Jeg lavede en Palantir-video i går, som gik en smule viralt (i hvert fald sammenlignet med mine andre videoer).

Den video affødte vanvittigt mange spørgsmål og kommentarer, og én af dem var, hvordan jeg så ville trade Palantir, hvis jeg skulle bruge TPI.

For ikke at skulle svare på det samme hele tiden, så lavede jeg lige en ny Palantir-video, hvor jeg gennemgår, hvordan jeg ville trade den. Hvis du har fulgt mig nogle år, tror jeg ikke, der er noget nyt i videoen, men jeg synes det giver et spændende resultat, når man ser, at lidt simpel trading kan slå buy-and-hold.

1 Reply Last reply
    3
    • L Offline
      L Offline
      Luske
      wrote on sidst redigeret af

Jeg har efterhånden set en del af dine videoer, som virker meget inspirerende - og i øvrigt er jeg ret pjattet med din måde at præsentere dine findings.

Efter at have set din video om Richard Dennis sidder jeg dog med et spørgsmål - du fortæller at du har classes.
      Videoen er nogle år gammel, så er det stadig noget du gør dig i?
      Jeg er desværre ikke selv skarp i teknisk analyse, så jeg tænker at jeg ville give din strategi et skud - er det at forsætte med at følge din kanal eller har du et mere oplagt sted?

1 Reply Last reply
      2

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger