Polsk rival køber op i H+H International
-
Jeg er aktionær i H+H International og bed mærke i, at der i går kom en meddelelse om, at den polske konkurrent Solbet har købt over 5% af aktierne i H+H.
Det er pudsigt, at ingen medier har skrevet om dette, for jeg synes faktisk, at det er rigtig interessant.
Solbet er markedsleder i Polen inden for AAC segmentet og har desuden tilstedeværelse i en række østeuropæiske lande. Selskabet har ytret ønske om at udvide det geografiske område til Tyskland og Skandinavien, og på den måde passer H+H måske som fod i hose for Solbet.
Solbet er ikke børsnoteret, og det har været svært at finde finansielle nøgletal, så jeg ved ikke, om Solbet vil være i stand til at opkøbe H+H. -
I see your problem:
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind