Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Alligator bioscience

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
3 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • H Offline
    H Offline
    HaninDk
    wrote on sidst redigeret af
    #1

    Hej, nogle der har en mening om alligator bioscience? Jeg skal have fundet ud af om jeg vil benytte mine tegnings rettigheder, men jeg kan ikke vurdere om deres data er "gode nok" i deres nyligt afsluttede forsøg

    1 Reply Last reply
    0
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør
      wrote on sidst redigeret af
      #2

      Prøv eventuelt at spørge i i biotek-chatten.
      Mvh
      Helge

      1 Reply Last reply
      1
      • M Offline
        M Offline
        Makingmoney
        wrote on sidst redigeret af
        #3

        Hanindk. Jeg kender den ikke, men er jo interesseret i biotek. Jeg har derfor lige læst Q1 PR, den slags fortæller meget, men selvfølgelig beskrevet med firmaets ( altid positive) øjne.
        Jeg er IKKE fagmand, men umiddelbart er deres tal ikke imponerende. I cancer er det imidlertid sådan at det vigtigste er at det hjælper nogen UDEN for mange alvorlige bivirkninger, der ser det godt ud. Der kommer opdaterede tal (PFS) senere på året, men først topline data i Q1 24 (optimize forsøget).
        Om du skal købe er op til dig. Hvis deres emission går igennem får de 160 mill i kassen. De brænder 60 mill af i kvartalet, ligesom de starter et andet forsøg op i år, altså flere omkostninger.
        Hvis jeg havde den med et højere snit end dine rettigheder koster, troede på dem, ja så kunne jeg godt finde på at købe i håb om gode interim resultater. Dette for at at sælge ud ved gode, derved nedbringe min eksponering. Uanset hvor meget man læser op på biotek kommer der altid overraskelser.
        Kig inden din beslutning på hvordan markedet har taget imod tidligere resultater fra deres forsøg. Selvom biotek ofte siver tilbage efter gode resultater. Jeg ser f.eks et kraftigt fald på grafen imarts, find ud af hvorfor.

        VH
        MM

        1 Reply Last reply
        2
        • A Offline
          A Offline
          AWIN
          wrote on sidst redigeret af
          #4

          HaninDK
          Jeg har været med i aktien siden oktober 2021, og har løbende opkøbt. I dag er det mest avancerede program Mitazalimab, OPTIMIZE-1, i klinisk fase II, som 1. behandling til spredtbugspytkirtel. Top-line resultat forventes i 1. kvartal 2024. Forløbet hidtil har været solidt, men garantier er der ikke her, ligesom for 100% af alle udviklingsforløb indenfor medico verdenen. De har en spændende portefølje med muligheder, herunder fase I opstart i USA anbefalet af FDA, og arbejder tæt sammen med andre selskaber i øst og vest.
          Ja, jeg deltager fuldt ud i det udbudte børs projekt, fordi jeg tror på casen, men det er ikke en anbefaling til dig og andre. Iøvrigt er Alligator i samme båd som en lang række udviklingsselskaber i medico. Det tager uhyggelig lang tid først at komme fra udvikling frem til kliniken, som i sig selv alene tager fra 3 - 6 år, nogle endog mere. Derfor er en klinisk fase I meget meget vigtig, fordi den er med patienter og godkendt af myndighederne. En klinisk fase II eller III er selvsagt knald eller fald faserne, vind eller forsvind. Det er her vi mister vores indsats i spillet, eller nå ja, snupper gevinsten.

          1 Reply Last reply
          1

          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

          With your input, this post could be even better 💗

          Tilmeld Log ind

          • Log ind

          • Har du ikke en konto? Tilmeld

          • Login or register to search.
          • First post
            Last post
          0
          • Debatforum
          • Seneste
          • Populære
          • Bruger