Brdr. Hartmann
-
Rusland er blevet en dyr fornøjelse, uden at komme af med deres aktiviteter der.
Ingen udbytte - fald på 15% - dagens taber.
En del virksomheder kan ikke rigtig få afsluttet deres russiske aktiviteter, andre har ingen intentioner herom.
(note 34 i regnskabet)Måske de skulle se på en ny produktionsmetode der er langt mere energivenlig, selv om priserne på energi faldet en del.
-
Det kalder man da en nedgradering:
Investeringsbanken Carnegie sænker anbefalingen af aktien i Brdr. Hartmann til "hold" fra "køb", og samtidig sænkes kursmålet for aktien til 305 kr. fra 425 kr.
Det fremgår af data fra Bloomberg News.
Hartmann-aktien sluttede onsdag 3,1 pct. lavere i 300,50 kr.
Tirsdag faldt aktien med 14,8 pct. oven på årsregnskabet for 2022, der blandt andet bød på en prognose for 2023 fyldt med usikkerhed.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind