Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • V Offline
    V Offline
    vestasfan
    wrote on sidst redigeret af
    #352

    https://www.anavex.com/post/anavex-life-sciences-reports-publication-of-anavex-3-71?mc_cid=8ca9c6e7ad&mc_eid=289465942c

    1 Reply Last reply
    3
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #353

      Anavex Peer Review på 3-71 vedr. positiv bivirkningsprofil.

      https://www.anavex.com/post/anavex-life-sciences-reports-publication-of-anavex-3-71

      Opstart fase 2 Skizofreni i år!
      Anavex har nu med denne gode bivirkningsprofil banet vejen for, at fase 2 i Alzheimer, FD og Skizofreni kan opstartes - Anavex vælger nu at begynde med Skizofreni - Alzheimer burde jo i første omgang jo være godt dækket ind af 2-73, hvis vi da her snart får bekræftende data.
      Positivt med endnu flere heste at spille på - vild pipeline efterhånden - tænker til samlingning med lige opkøbte RETA til 7,3 milliarder $!

      "This published clinical study demonstrates Anavex's commitment to advance Anavex's clinical pipeline including ANAVEX®3-71 for Schizophrenia, Frontotemporal Dementia, and Alzheimer's Disease," said Christopher U Missling, PhD, President and Chief Executive Officer of Anavex. "We are looking forward to initiating the Phase 2 clinical trial in Schizophrenia with ANAVEX®3-71 in the second half of 2023."

      1 Reply Last reply
      8
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123
        wrote on sidst redigeret af
        #354

        @Tasso1

        Super cool...
        Glæder mig dog mest til vi modtager nogle håndfaste data, som kan understøtte resten af deres pipeline...

        ........Fint med opstart af nye fase 2, men ser gerne snart en fuld data pakke i et komplet afsluttet studie af deres store pipeline...

        Lige nu er det vel fugle på taget, og klokke slår ikke i anavex favør....

        Kom så med de ........ data

        Market er vist snart immune over flere nystartet forsøg, kursudviklingen og volumen siger det meste.

        Mvh

        Torben

        1 Reply Last reply
        5
        • M Offline
          M Offline
          Milito
          wrote on sidst redigeret af
          #355

          Helt enig Torben

          1 Reply Last reply
          2
          • M Offline
            M Offline
            Milito
            wrote on sidst redigeret af
            #356

            Hvor længe har man ventet på peer review for 3-71? Ligeså længe som vi har ventet for 2-73? (8 måneder).

            1 Reply Last reply
            2
            • D Offline
              D Offline
              deleted-user
              wrote on sidst redigeret af
              #357

              Anavex Komplet ignorering af nyheder.

              Dette er desværre mere normen end undtagelsen, men bortset fra dette, så falder alle mine US aktier i dag mellem 3-6 % - selv mine PLUG, FCEL og ENPH mfl. er påvirket af Anavex nyhederne:)
              Nej det ligner mere en generel korrektion i flere sektorer og har intet med manglende AD data at gøre.
              Ja det tog hele 19 mdr. fra afslutning af fase 1 forsøget med 3-71 til dagens Peer Review - fakta er dog, at data var gode.
              Håber sandelig ikke vi skal vente tilsvarende længe på det komplette AD data - vores kære Missling har gentagende gange lovet disse data i 2. halvleg af 2023.
              Anavex har siden styrket deres stab og burde have AD - og RETT, som alt overskyggende første prioritet!
              Tror og håber som tidligere skrevet på senest til CTAD den 24. - 27. oktober i år.
              Har et meget spinkelt håb om, at vi bliver lidt klogere på tidsplanen i morgen efter kl. 14.30 på Q3 - vi kan næsten kun blive positivt overrasket i forventninger.

              1 Reply Last reply
              7
              • P Offline
                P Offline
                ProinvestorNEWS
                wrote on sidst redigeret af
                #358

                Anavex nævnt her:

                Siden starten af 2022 har det været en blandet fornøjelse at være investor i bioteksektoren. Når selskaberne f.eks. kommer med meddelelser om positive data, så stiger aktien - for blot at falde igen. Et aktuelt eksempel på dette er Bavarian Nordic, der netop er kommet med gode data på deres vaccine mod en myggeoverført sygdom. Se med her, når Helge Larsen ser på tendenserne i bioteksektoren og hos Bavarian Nordic.

                1 Reply Last reply
                7
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123
                  wrote on sidst redigeret af
                  #359

                  Tasso1 jeg er med dig hele vejen...

                  Men er dog til stadighed noget forundret, og noget bekymret over tidshorisonten på alt de fortager sig

                  Og de fleste nyheder er fugle på taget, og gentagelser om udskydelser af deadline...

                  Ved godt ting tager tid, og tålmodighed i bio er en nødvendighed ( ellers havde jeg ikke siddet her i flere år )

                  Nååå

                  En dag får vi syn for sagen, fugl eller fisk 🙂 eller ingen af delene

                  Mvh

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #360

                    Tasso1 nu du nævner plug Fcel hvem havde regnet med at Gevo ville indhente fcel på kursen....
                    Iøvrigt de 2 nævnte er blevet banket godt og grundigt baglæns i dette herrens børs år... har alle 3 nævnte
                    Gudskelov plug fra 2,5 $ Gevo 1,2

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • T Offline
                      T Offline
                      toov
                      wrote on sidst redigeret af
                      #361

                      Jeg læser det sådan at Anavex vælger at gå videre med skizofreni i 2 fase fremfor Alzheimer. Er deres Alzheimer ikke allerede i 2b/3 fase? Det store spørgsmål er vel om en egentlig 3 fase forsøg er nødvendig? Er Anavex på tilbagetog i forhold til tidligere udmeldte positive meldinger på Alzheimer?

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #362

                        toov Der er tale om to forskellige stoffer. 3-71 til skizofreni og 2-73 (Blarcamesine) i alzheimers.

                        Det forventes af selskabet, at deres fase 2b/3 er nok til godkendelse i alzheimers og at et fase 4 vil kræves af myndighederne - altså et forsøg efter godkendelse, der skal fastslå effekten på måske en større patientgruppe og evt også et begrænset udsnit af samme - afhængig af godkendelsens omfang.

                        Jf referatet fra sidste kvartals regnskab kører tingene efter planen om end lidt langsomt efter aktionærernes mening 🙂

                        1 Reply Last reply
                        7
                        • D Offline
                          D Offline
                          deleted-user
                          wrote on sidst redigeret af
                          #363

                          Anavex Q3 rapport - webcast kl. 14.30.

                          Link Preview Image
                          Page not found | Anavex Life Sciences

                          favicon

                          Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                          1 Reply Last reply
                          6
                          • F Offline
                            F Offline
                            Fandel
                            wrote on sidst redigeret af
                            #364

                            Der er godt nok meget at se frem til.

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #365

                              Deres zoom cc lød meget optimistisk med oplysning om at alt går efter planen.

                              AD extension study kan evt. blive confirmatory study til deres fase 2b/3 i AD. Men de vil være parate til en fase 4 studie, hvis det kræves af myndighederne. De må være i kontakt med fda med de oplysninger. Beslutning afventer nogle data senere i år.

                              De venter rett data i dette halvår og de er ved at lave planer omkring salg og markedsføring med et eksternt firma. De har interesserede partnere/licenstagere.

                              Flere forsøg under vejs (det har de nu sagt i flere år snart)

                              De ønskede ikke præcisere hvornår data mv kommer. De ville overraske markedet - lade shorterne dø 🙂

                              Sluttede skuffende med kun en spørger.

                              Men jeg er stadig optimist og tålmodig 😉

                              1 Reply Last reply
                              11
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #366

                                Anavex Q3 Webcast.

                                Missling virkede sikker på, at vi både får de komplette data fra AD fase 2/3 og TLD fra RETT fase 2/3 Excellence i 2023.
                                På spørgsmål fra den eneste analytiker, der deltog, så fremgik det efter min mening tydeligt, at Anavex er langt henne i data behandlingen af AD fase 2/3 - desuden nævnte Missling, at det 96 ugers ekstension forsøg i AD muligvis ville kunne anvendes som fase 4/kontrol forsøg ved en evt. acc. godkendelse af 2-73 på AD fase 2/3 data!

                                Vedr. RETT synes Anavex at være nået langt med flere kommende potentielle samarbejdspartner WW til en evt. kommende markedsføring af 2-73, hvor partnerskabet med AI selskabet Partex skal hjælpe med en innovativ markedsføring. (Missling ser ikke ud til at tvivle på en godkendelse af 2-73 i RETT!)

                                Igen intet konkret, men håber Missling for en gangs skyld vil overraske markedet - som han nævnte i forbindelse med tidspunktet at offentliggørelsen af kommende data.

                                Så er forsat meget positiv på casen!
                                En sprøjte fra Novo Nordisk og Genmab, samt en pille fra Anavex - så burde man være godt dækket ind:)

                                Andre input/iagttagelser?

                                1 Reply Last reply
                                11
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #367

                                  Tak Solsen...

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • F Offline
                                    F Offline
                                    Fandel
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #368

                                    Tak Tasso1...

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • B Offline
                                      B Offline
                                      BioShare
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #369

                                      Haha Solsen, det var sgu da en total dødedans af en kedelig omgang 😉

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #370

                                        Det lyder til, at Anavex står i startblokken.

                                        Først rett resultater. Ved forventede gode data har de sikret sig en voucher til ca 100 mln us doller indenfor et år.

                                        Herefter slipper de kassebeholdningen løs på alle de nye studier.

                                        Partnerskaber/licensaftaler giver tillige cash efter rett data (forudsat gode).

                                        AD NDA ansøgning er det svært at gætte på. Lyder stadig som de afventer data. Burde vel snart være gennemanalyseret.

                                        Men det bliver spændende resterende måneder i 2023 !!!

                                        1 Reply Last reply
                                        7
                                        • D Offline
                                          D Offline
                                          deleted-user
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #371

                                          Anavex Efterrationalisering af at "ville overraske markedet"!

                                          Misslings udtalelse om at ville overraske markedet med data, er i min optik meget positivt ladet!!

                                          Efter han lige har antydet, at extensionforsøget i AD muligvis ville kunne anvendes som et fase 4 forsøg, formidler han samtidig en forventning om positive data fra AD fase 2/3!
                                          Samtidig indikerer det fremskredende arbejde hen mod markedsføring af 2-73 i RETT WW for optimering af aktionærenes værdi, at data for RETT også er positive!

                                          Jeg spørger så: Hvordan kan en CEO på nogen måde tillade sig, at bruge udtrykket, "at ville overraske markedet"??? - hvis der var det mindste udsigt til fejlede data?

                                          Han agter vel ikke at overraske os med fejlede data, når han udmærket må kende udfaldet af data i store træk på nuværende tidspunkt?
                                          Missling ville miste al tillid fra investorerne og med mulig retsforfølgelse for vildledning!

                                          Er helt på linje med Solsen!

                                          1 Reply Last reply
                                          8

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger