Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Dansk Industri m.fl. :"Grønt fremstød" i udvalgte lande..!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • U Offline
    U Offline
    Urban
    wrote on sidst redigeret af
    #1

    Grønne danske energi virksomheder, bør kigge på det aktuelle spændende fremstød, hvor 30 danske rumvirksomheder, forskere og eksperter besøger en række vigtige potentielle kunder og samarbejdspartnere i USA (bl.a. GomSpace etc.):

    "Søndag den 29. januar rejste 30 danske rumvirksomheder, forskere og eksperter til Houston, Texas for at mødes med den blomstrende amerikanske rumindustri sammen med den danske ESA astronaut Andreas Mogensen.

    Fremstødet er det største danske rumfremstød nogensinde og skal være med til at promovere dansk rumteknologi og innovation i USA samt øge det dansk-amerikanske samarbejde og handel inden for området.

    Det globale marked for rumteknologi er i 2022 estimeret til 469 mia. USD. Markedet vokser i øjeblikket med 9 procent om året og er projekteret til at runde 1 billion USD i 2040.

    Delegationen skal blandt andet besøge Johnson Space Center, hvor den danske astronaut Andreas Mogensen arbejder for European Space Agency, som et bindeled til NASA. Derudover skal de besøge Boeing Aviation og Elon Musk's SpaceX nær den Mexicanske grænse på deres Boca Chica raketaffyringssite.

    Gruppen skal i løbet af ugen også mødes med amerikanske start-ups, virksomheder og forskningsinstitutioner, som udvikler og leverer løsninger til både NASA's rumprogram og fremtidens kommercielle rumstationer".

    Link Preview Image
    Største danske rumfremstød nogensinde er kommet til USA - DI

    30 danske rumvirksomheder, forskere og eksperter er rejst til Houston for at møde den blomstrende rumindustri.

    favicon

    (www.danskindustri.dk)

    1 Reply Last reply
    3
    • S Offline
      S Offline
      Stockwatch1
      wrote on sidst redigeret af
      #2

      Tak for at gøre opmærksom på det. Jeg kan se af deltagerlisten, at der er flere af vores børsnoterede selskaber, der er med:

      GOMSpace
      Rovsing
      Danish Aerospace Company

      Lad os håbe, at det kan kaste nogle ordrer af sig!
      Jeg ejer selv aktier i Rovsing.

      1 Reply Last reply
      3
      • U Offline
        U Offline
        Urban
        wrote on sidst redigeret af
        #3

        "Kendskabsniveauet" hos målgruppen er jo helt afgørende for et senere salg. Det gælder for alle virksomheder. Hvis man ikke kender en konkret virksomhed, har man ingen anledning, interesse og mulighed for et køb etc.

        Derfor skal man løbende opbygge og øge "kendskabet" hos sin målgruppe. Det siger sig selv:-)

        "The Purpose of a Business is to create and keep a customer.."!

        1 Reply Last reply
        2

        Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

        Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

        With your input, this post could be even better 💗

        Tilmeld Log ind

        • Log ind

        • Har du ikke en konto? Tilmeld

        • Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger