Børsen
-
Er det ikke herligt, Tyskland barsler med nye vindprojekter i de næste mange år, og hvad skete i sidste uge på kursen på Vestas? Jo den fes op, hvem i marked vidste mon det, før alle os andre og befolkningen i Tyskland? Gæt selv.
Michelle Nørgaard fra Jyske Bank, som er ny ekspert i Mio klubben, kom også ved sin første optræden til at nævne noget med et "før møde" hos nogle selskaber før regnskabsoffentliggørelse, (DSV)! Hvor kom den lige fra, at nogle er mere priviligeret end andre, og får lunser fra selskaberne. Så kan den lille mand få en henvendelse fra skat omkring mistænkelige transktioner mellem en aktiesparekonto til en alm. konto. Eller mistænkelige transaktioner mellem det nye og gamle år..Link til Michelle N. 10.50 minutter inde. https://www.euroinvestor.dk/podcast/millionaerklubben-velkommen-til-michelle-noergaard
-
Vi ser det desværre igen og igen at "nogle" kan få præ information under dække af almen info. Selv under "silence" perioder ser man det igen og igen, det gælder alle aktier er min opfattelse. Chokerende. Selvfølgelig foregår det tilsyneladende overfladisk set men der bliver jo både læst imellem linjer og stillet snedige spørgsmål, for ikke at tale om antydninger, hentydninger og direkte forespørgsler før og efter mødet.
Min personlige tillid til systemet = 0, skriver NUL !
-
Det er jo gammel nyhedsstof fx:
https://energiwatch.dk/Energinyt/Renewables/article13903602.ece
Så Vi er vel en del der er i Vestas på "gamle nyheder"
og ingenlunde på hvad de professionelle p.t. siger.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind