Hvilke amerikanske aktier er bedste bud pt?
-
Hvilke amerikanske aktier mener du der er de bedste tilbud pt? Kun USA.
Skal være large cap+. Gerne de største. Ikke gældstyngede. Ikke kortsigtet, men det antal år der lønner sig.
Skal være solid og have fornuftige udsigter i deres segment - forventet.
Ikke en diskussion om "billig" kan blive billigere. -
Hent masser af inspiration her:
-
Aliaz - Det er vigtigt med "Large Cap+", "Solid" og "Ikke gældstynget". De amerikanske konkursregler fungere på en måte så et selskab relativt hurtigt kan ende op i Chapter 11 (eller 10), hvis de er gældstynget. I tilleg så syntes jeg at regler for børsnoteret selskaber i USA ikke altid bliver efterlevet ordentligt. Men stor seriøse selskaber kan selvfølgelig være interessant at invester i. Perosnligt er jeg begyndet at holde med til børserne i Norden og holder døren åben for investeringer i Tyskland men øvrige markeder er jeg lidt skeptiske til for tiden. For meget deregulering og får lidt kontrol.
-
Mange tyske er banket langt tilbage. Når jeg husker tilbage har tyske ofte virket billige. Det er der en grund til. Afkastene er sjældent blevet alverden. Hvor mange gange har man ikke troet det ville være et godt køb? Det har det sjældent været. Jeg tror faktisk ikke det bliver bedre fremover. Vil se det før jeg tror det.
Nordiske er sikkert bedre.
Kinesiske er også banket ekstremt langt tilbage. Jeg har købt et frimærke i Danske Invest Kina.
-
Netop Occam

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind