Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Perfekt tidspunkt at købe FAANG aktier

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
3 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • S Offline
    S Offline
    Stroka
    wrote on sidst redigeret af

"Jim Cramer anbefaler å kjøpe FAANG-aksjer når analytikerne blir bearish, og mener en av aksjene er «latterlig undervurdert"

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2022/03/26/7842027/det-vil-vaere-det-perfekte-tidspunktet-for-a-kjope-litt?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1648283300

1 Reply Last reply
    3
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør

Jeg er umiddelbart enig omkring Amazon. Selskabet ligner en global vinder mange år frem.

Disclaimer: Jeg aktier i Amazon.

1 Reply Last reply
      4
      • tommycarstensenT Offline
        tommycarstensenT Offline
        tommycarstensen

Stroka Nogle siger, at man boer goere det modsatte af Jim Cramer 😉 Her inverse Cramer ETF:
        https://mobile.twitter.com/cramertracker

Spoeg til side. Jeg er i dette tilfaelde enig med ham, at nogle af dem ikke ligefrem er historisk dyre. Jeg er lige nu og her rent kvantitativt mest varm paa Google og Facebook, der begge vaekster 20-30% hvert aar, men jeg har ogsaa nogle af de andre.

New EU law could require iMessage and WhatsApp to work with other, smaller platforms
        https://www.theverge.com/2022/3/24/22995431/european-union-digital-markets-act-imessage-whatsapp-interoperable

E.U. Takes Aim at Big Tech's Power With Landmark Digital Act
        https://www.nytimes.com/2022/03/24/technology/eu-regulation-apple-meta-google.html

102441_NFLX_IncomeStatement.png
        102441_AMZN_IncomeStatement.png
        102441_bubble_xrevenueEstimateCurrentQuarterGrowth_ypriceToSalesTrailing12Months_sizemarketCap_colorforwardPE_bubble_xrevenueEstimateCurrentQuarterGrowth_ypriceToSalesTrailing12Months_sizemarketCap_colorforwardPE_ps10_byCompany.2022_03_13_byCompany.png
        102441_FB_IncomeStatement.png
        102441_102430_ROIC_annual_sumFalse.png
        102441_102430_evocf_exclude.png
        102441_102430_operatingCashFlow_annual_sumFalse.png
        102441_102430_ROCE_annual_sumFalse.png
        102441_AAPL_IncomeStatement.png
        102441_GOOG_IncomeStatement.png
        102441_bubble_xgrowthRevenue10y_yROIC10yMedian_sizemarketCap_colorforwardPE_102430_byCompany.png

1 Reply Last reply
        5
        • S Offline
          S Offline
          Stroka

Hej Tommy, Cramer er normalt alt for kontroversiel og aparte for mig.

Ligesom dig vidste jeg, at nogle af FAANG aktierne pt. ikke er historisk dyre. Derfor delte jeg mit alleførste link med en artikel om Cramers anbefalinger.

Tak for for links og fantastisk brugbare figurer.

1 Reply Last reply
          5

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
          • First post
            Last post
          0
          • Debatforum
          • Seneste
          • Populære
          • Bruger