Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD 2022 - positive resultater for 3-71!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
210 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af

Pointen er, at nok uanset hvad Anavex har gjort så ville dette nok være sket alligevel.

Muligt at den forsinkede opdatering på CT har gjort det lettere at skabe forvirring....

Kun tiden vil vise os hvornår belønningen i form af kursstigninger kommer. Blarcamesine virker !!!

1 Reply Last reply
    4
    • T Offline
      T Offline
      Thorkild01

Stort set hver dag sker det for selskaber noteret i US, hvor kursen falder markant på en nyhed. I løbet af de næste par måneder vil AVXL' nyheds tråd på bl.a. finance.yahoo.com blive tæppebombet med opfordringer fra advokatfirmaer, der lever af at rejse erstatningssager. Uden at vide det, så er det min opfattelse, at der er tale om promiller mht. søgsmål, der viser sig at blive rejst. Jeg er ret sikker på at ledelse og aktionærer i Anavex ikke behøver bekymre sig om dette.

1 Reply Last reply
      5
      • V Offline
        V Offline
        vestasfan

Ha, så kører det. Et US advokatfirma som vil profilere på det her. Noget som kan trække ud i årevis.. Ender med et forlig m.m. Jeg kan næsten se det for mig..

1 Reply Last reply
        2
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

Anavex Rett Syndrome News - er overbevist!

Rett Syndrome News har da tiltro til effekten af 2-73:

"Anavex 2-73 (blarcamesine), Anavex Life Sciences' investigational oral therapy, safely and effectively eased the characteristic behavioral features and severity of Rett syndrome in treated women, while improving their quality of life, according to top-line data from the Phase 3 AVATAR trial."

Noget der har reel betydning - udsagn fra folk der arbejder med RETT hver enste dag!

Link Preview Image
          Page not found

Page "" not found.

favicon

Rett Syndrome News (rettsyndromenews.com)

1 Reply Last reply
          4
          • M Offline
            M Offline
            MAB

Det her er jo et cirkus. Jeg fortryder det sikkert, men mit børsknæ siger mig, at man aldrig skal være investeret i et cirkus, uanset hvor lovende produktet virker. Hvis ikke den rebounder kraftigt i morgen, så er det vidst bare at sælge sig ud og slippe bekymringerne. Det hele lugter, og hvor der er røg, er der som regel ild.

1 Reply Last reply
            3
            • V Offline
              V Offline
              vestasfan

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange aktier du har og til hvilket gennemsnit, men 10.50 dollar er dog trods alt noget af en bund i forhold til for bare to mdr. siden. Hvor meget mere skal den ned? Det ville være dårlig timing, hvis den flyver op i 2022 og det her er tæt på bunden.

1 Reply Last reply
              4
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen

De får ikke mine aktier. Jeg vil tvært imod overveje at købe yderligere.

Hele dette cirkus går ud på at trætte nuværende aktionærer til at sælge.

Nej de skal sku dø/opgive i forsøget i at trætte os !

1 Reply Last reply
                7
                • P Offline
                  P Offline
                  poppelkongen

går den under 10$ køber jeg flere om vi skal ned og vende i 5$ før vi rammer 100$, så tror jeg på det virker

1 Reply Last reply
                  4
                  • M Offline
                    M Offline
                    MAB

Jeg har en lille slat i min high-risk portefølje, men det er nu ikke så meget fordi, at jeg har et problem med risiko, så længe, der er tale om produktrisiko. Når der er tale om ledelsesrisiko eller meme-stonk-risiko, så plejer jeg at tage mit tøj og gå.

Jeg stiller mig virkelig undrende over, at ledelsen kan håndtere den her situation så ringe, og at de i første omgang kan tillade så banal en fejl, når de udmærket er klar over, hvor præcis og nøgtern kommunikation i pharma (og især fase 2-3-studier) skal være. Det tyder lidt på, at de ikke aner, hvad de driver med.

Det hele minder mig lidt om den norske aktie Lifecare. Spændende og innovativt produkt, men en super skummel ledelse og forretningsgang og en masse fodfejl og kikset kommunikation.

Så kan man så spørge sig selv: Må forskningsvirksomheder ikke også få lov til at lave små fejl, blive tilgivet og komme videre? Og det korte svar er, at nej, det må de ikke. At drive det, som AVXL driver med, det må og skal være en nulfejlskultur når det kommer til ledelse og kommunikation.

Meget muligt, at jeg er lidt hård ved virksomheden og ledelsen her. Jeg har ikke fulgt selskabet i mere end nogle måneder, og jeg er indtil videre overhovedet ikke imponeret over noget som helst ud over deres forskningsresultater. Og det er bare ikke nok, når man er børsnoteret.

1 Reply Last reply
                    4
                    • K Offline
                      K Offline
                      Kyed01

God morgen fra Thailand.

De får heller ikke mine aktier, jeg har aldrig været mere sikker på at godkendelser vil komme, det er nu man skal værre tålmodig.
                      Missling på trods ad hans dårlige kommunikations evner har kørt firmaet til hvor de er nu og det er rigtigt godt gjort.

RETT grupperne verden over er meget spændte og håber på godkendelse hurtigs mugligt.

Snakkede med en god ven i DK, han købte Genmap i kurs 35 for en del år siden, solgte i kurs 70. Genmap er nogle gange oppe at vende i over 3000 så han vil helst ikke tænke/snakke for meget over det, ha-ha men jeg kan mærke at han stadig aerger sig nogle gange..
                      Jeg tænker at vi har en god chance for at det kan ske her, men der er selvfølgelig ingen garantier som altid i Biotech.

Baseret på ovenstående kan det jo endeligt værre lige meget om s/p er 10 eller 30, det er jo bare papir penge, så længe man tror på medicinen boer man beholde, det skal nok komme!!

1 Reply Last reply
                      8
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen

Alle skal jo gøre det de mener er rigtigst og bedst for dem selv MAB.

Medgiver at Anavex er lidet meddelsomme og langsomme med udvikling af deres pipeline.

Men kig tilbage på bl.a. PDD data fra godt et år siden. Super data i en meget stor indikation. Det fik mig til at købe voldsomt op.

US biotech er det vilde vesten, hvilket vi har set tydeligt i Anavex. Det kan man ikke bebrejde ledelsen for.

Hedgefonde mv kører kurserne rundt for at tjene penge på andres ulykke. Aldrig invester i US biotech for lånte penge og vær parat til uforklarlige og voldsomme kursudsving er min erfaring

Jeg ved ikke om jeg helt deler de raseriudbrud over ledelsen, som lige nu vælter frem.

Vel det går langsomt, men det er der måske en grund til og flere af investorerne har tro på, at nu speeder man forsøgene op i PD, PDD, FragileX etc og snart kører det hele.

Vi har måske allerede et godkendelse i Q422 ?

1 Reply Last reply
                        7
                        • D Offline
                          D Offline
                          deleted-user

Anavex Husk at Anavex har Fast Track for RETT!!

Det er netop det Anavex har eksekveret sammen med FDA i forbindelse med Avatar!
                          Dette er reelt det eneste som har betydning!!

Anavex har opnået de tilpassede og sværere mål, som FDA rådgav/forlangte og er nu berettiget til at ansøge om Accelerated Approval og Priority Review - dvs. en noget hurtigere vej til endelig godkendelse.
                          I princippet har FDA jo anerkendt effekten af 2-73 i RETT i både RETT US og nu Avatar - og med fraværet af bivirkninger, kan FDA nu ikke komme uden om en tildeling af AA, hvis den tildelte Fast Track skulle have nogen mening.

Tror samtidig, at de meget positive resultater i Avatar og eftervisning af MOA for 2-73 upstream, vil sætte skub i Fragile X og de andre udmeldte indikationer!

Kursen på aktien eller MC bestemmer ikke effekten af 2-73 - det kan kun videnskaben og de reelle positive virkninger patienter, pårørende og læger oplever. Med pres fra bl.a. RETT org., har jeg svært ved at se, hvordan FDA og andre myndigheder ikke skulle godkende 2-73 i RETT.

1 Reply Last reply
                          11
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user

Anavex Definition af Fast Track.

https://www.fda.gov/patients/fast-track-breakthrough-therapy-accelerated-approval-priority-review/fast-track

1 Reply Last reply
                            5
                            • BudweisB Offline
                              BudweisB Offline
                              Budweis

Solsen - jeg deler til fulde dit perspektiv.

Der bliver bygget en stemning op om, at kursen stiger voldsomt ved data. Det kan udnyttes til at skabe en virkelig dårlig stemning, ved at skabe frygt. I en periode, hvor markedsstemningen samtidig er negativ, så bliver der virkeligt bølgegang. Forventningerne er bristede og små investorerne er rasende. På den lange bane skal prissætningen nok følge med resultaterne. Der er ingen biotek virksomheder der endnu har knækket den nød Anavex er i gang med. I det perspektiv er deres data mere end almindeligt opløftede.

Kunsten er at tænke langsigtet når bølgerne står højt.

Min største bekymring er, at de agerer for småt, for længe. Casen udvikler sig positivt, men har de kapacitet til at udnytte mulighederne? Jeg vil gerne de øger deres burnrate for at sikre mulighederne bliver udnyttet.

1 Reply Last reply
                              7
                              • M Offline
                                M Offline
                                MayoMobile

I wouldn't mind an increased burn rate as well. In any case, I think we will see that soon as they plan a preventative 2b/3 trial, an 'undisclosed' phase 2b/3, and a basket of new 3-71 trials.

1 Reply Last reply
                                8
                                • M Offline
                                  M Offline
                                  MAB

Gode pointer Solsen. Jeg tror heller ikke som sådan, at jeg er "sur" på ledelsen. US biotec er, som du siger, det vilde vesten, og det skal man være klar over. Jeg har heller ikke noget imod, at det går langsomt. Sådan er det i biotec, og de tålmodige bliver som regel belønnet. Det, som jeg finder bekymrende er, at firmaet laver så simpel en fodfejl med så store konsekvenser. De serverer jo muligheden for at konstruere et narrativ om, at de manipulerer og pynter forfejlede forskningsresultater direkte til alle AVXL-haderne på Twitter. Hvis de ikke kan finde ud af at undgå så simpel en fejl (en manglende opdatering på en hjemmeside, vor herre bevares), så kan man som investor i min optik kun nå to konklusioner: Enten er ledelsen inkompetent eller også fupper de rent faktisk med resultaterne. Selvom jeg ikke tror på det sidste, så er det ikke underligt, at mange investorer vælger at tage risikoen af bogen her og venter på sidelinjen indtil der er en afklaring.

1 Reply Last reply
                                  7
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen

Med to tidligere FDA ansatte med mange år på bagen tror jeg simpelhen ikke de snyder. Så var de flygtet !

CRO/Anavex missede vel opdateringen med 2-4 uger. Mig bekendt er det ikke helt ualmindeligt at CT ikke er ajourført helt up to date.

Vi må se hvad de næste dage bringer.

1 Reply Last reply
                                    5
                                    • SolsenS Offline
                                      SolsenS Offline
                                      Solsen

Blackrock har øhet med 1,6 mln aktier jf deres nylige rapportering.

De havde i forvejen 3,6 mln og har styrken til det der indtraf.....

Attention Required! | Cloudflare

favicon

(fintel.io)

De kan vende bøtten, når de lyster

1 Reply Last reply
                                      8
                                      • TDT123T Offline
                                        TDT123T Offline
                                        TDT123

HER ER EN SOM GÅR LIDT I DYBDEN https://seekingalpha.com/article/4483849-anavex-the-first-impression-may-not-be-right?mailingid=26582231&messageid=2800&serial=26582231.1855&utm_campaign=rta-stock-article&utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&utm_term=26582231.1855

MVH

Torben

100738_926B672C_AA8A_4077_90B1_FFAA0A124298.png

1 Reply Last reply
                                        6
                                        • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                                          Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                                          Helge_LarsenPI-redaktør

En stor tak til Solsen for advarslerne undervejs som aktionær i Anavex. Aktien omtales i denne uges kommentar.

1 Reply Last reply
                                          10

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger