Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

North Media - Lead Supply

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
39 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • H Offline
    H Offline
    henningmaria
    wrote on sidst redigeret af

Det lyder til at Boligportal kan få gang i vækst motoren igen. Det er fortrøstningsfuldt at de har vækst i år med al den ændring i deres platform + generel nedgang i lejemarkeder. Det vidner om selskabets robusthed. Ofir vil helt sikkert have høje vækstrater igen næste år. Bekey går alt alt for langsomt, og med et underskud og så lav vækst, så skal de ekstra penge de investerer i hvert fald bruges omhyggeligt. Det nytter ikke noget som Kåre siger at det er et nyt marked. Det med at udbringe varer er en alvorlig trend nu, og så lav vækst er bekymrende. FK kommer at falde langsomt og pakning til DP kommer at kompensere lidt for den faldende omsætning. Det som sksl drive kursen herfra er Digital Services og det forlyder også af kåre i præsentationen, at udbyttet nok bliver højere end de 5kr

1 Reply Last reply
    1
    • H Offline
      H Offline
      henningmaria

I øvrigt synes jeg det er vildt at Lead Supply har resultat efter skat på 5,2 mio kr pr 30.09.2021. Det er at købe de resterende 50%

1 Reply Last reply
      1
      • K Offline
        K Offline
        Kant

Hej NielsC
        Hvor lang er et "mellemlangt" sving : )?

1 Reply Last reply
        0
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

Til efter Q1.

1 Reply Last reply
          0
          • H Offline
            H Offline
            henningmaria

Bliver sindsygt spændende at følge Lead Supply de kommende år. De er tilstede i nærmest alle markeder i Evropa og de har stor vækst i nærmest alle lande og førende i 3 lande 🙂

1 Reply Last reply
            2
            • T Offline
              T Offline
              TMSF

Ja, Lead Supply er en potentiel guldklump. De har rystet COVID-19 af sig ...

Jeg ved ikke, hvor konkurrencepræget dette marked er, og om det Lead Supply tilbyder og kan er helt unikt. Men et potentielt 'buyout' kunne vel sagtens komme på tale med tiden, hvis de bliver ved med at 'performe'.

Meget spændende at følge.

1 Reply Last reply
              1
              • T Offline
                T Offline
                TMSF

henningmaria: Det med udbyttet højere end 5 kroner, blev det sagt så tydeligt i deres præsentation?

1 Reply Last reply
                0
                • H Offline
                  H Offline
                  henningmaria

Med den vækst de har nu er jeg overbevist om at der er nogen som kigger på selskabet som en opkøbskandidat

1 Reply Last reply
                  2
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user

Så fik jeg de sidste positioner i hus til mit swing. Jeg troede ikke jeg ville få den sidste portion, så det er jo bare luksus.

MSE købte kl. 10:37 en position i kurs 119, og så har de ellers brugt de sidste 3 timer på at sælge denne til under kurs 119. Det er et handelsmønster der går igen mange dage, og det er ganske åbenlyst hvad den algoritme har travlt med - skubbe kursen ned. Der burde bare være flere købere i køen, så ville de her market makers have umulige kår.
                    XTXE er jo også en market maker, men der er det helt tydeligt, at de køber lavt og sælger 0,40-0,60 dyrere. Det tjener man penge på - det andet - det er et ønske om at manipulere kursen ned.

1 Reply Last reply
                    0
                    • H Offline
                      H Offline
                      henningmaria

Får FK en ekstra omdelingsuge i q4 i forhold til sidste år, og vil kommunalvalget have nogen effekt for aktiviteten hos FK i q4?

1 Reply Last reply
                      0
                      • D Offline
                        D Offline
                        deleted-user

FK har en omdelingsuge mere, ja.

Kommunalvalget har den effekt, at det skaber mere vægt i aviserne, så det skaber selvfølgelig lidt omsætning.
                        Jeg tror det bliver et kvartal med business as usual. Det er digital services vi skal holde øje med.

Boligportal havde i midten af oktober ca. 13.2xx'ish lejeboliger - nu er den 13.896, så det er en klar opadgående kurve.
                        Samtidigt må de sælge en del abonnementer for at tilgå markedsdata. Jeg har adgang (dog ikke enterprise), og det er decideret inkompetent, hvis realkreditinstitutter, banker og ejendomsmæglere ikke har adgang til det. Det håber jeg, at deres salgsteam har styr på at få ud over rampen. For det er virkelig et (helt nyt) værktøj, som kan hjælpe enhver der har med ejendomshandel at gøre. Det understregede Nationalbanken vel også ret tydeligt da de nærmest var den første kunde.

1 Reply Last reply
                        0
                        • H Offline
                          H Offline
                          henningmaria

Det er vel også en opgave for Boligportal at aktivt sælge abonnementer til potentielle kunder

1 Reply Last reply
                          0
                          • P Offline
                            P Offline
                            Prof-Inv-DK

Just a moment...

favicon

(proinvestor.com)

1 Reply Last reply
                            0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                            • First post
                              Last post
                            0
                            • Debatforum
                            • Seneste
                            • Populære
                            • Bruger