Genmab falder 140 kurspoint
-
Den slags fald uden nyheder er set flere gange før i aktien.
-
Jeg beklager min skjulte besked mellem linjerne

Det ligner et glimrende tidspunkt at supplere i på de to sidste dages fald.
-
Niels..Det er svært at være uenig i det.

-
Ser ud til vi nærmer os bunden. Som jeg ser det er vi tæt på :-). I.f.t de sidste 3-4 ca. 125 point retracements har denne her været noget dybere fra 3100 ned til 2853. Hvis vi skal se lidt positivt på det, mon så ikke opturen bliver tilsvarende lidt længere denne gang

-
RSI på dagkortet har været i bund og begynder at svinge lidt op. Siger ikke vi er ude af "farezonen" med vi er et skridt på vejen ud af farezonen. Ellers har vi vores 2 støtter markeret på kortet. Den røde linie med 200 dages gennemsnit som plejer at holde. Derunder den gule støtte som forbinder de sidste 2 store fald 1195, 1902.
Klik på billede for at gøre det større

-
Kursen søger mod de 2648 hvor der som bekendt var købere sidst kursen var i det område. Mon ikke bare det er de store der ryster træet en sidste gang inden optur mod de 3500. Opturen startede som bekendt i 2011 og "the big picture" er bedre end nogensinge som Jan siger.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind