Lær at Day Trade med daglige aktie cases ...
-
Case 026:
Land: Danmark
Selskab: NTG
Ticker: NTG
Market Cap: Large Cap
Sektor: Industrials
Aktie kurs nu: 265,00 krNTG er en dugfrisk case her i tråden ... og Case nr 026.
- Selskabet kommer med deres Q2 2022 regnskab den 12.aug.
- Selskabet havde en stigende omsætningsvækst i Q1 2022 year-on-year på 41,4%.
- Selskabet havde en stigende indtjeningsvækst i Q1 2021 year-on-year på 48,9%.
- I den vedhæftede tekniske model er der stigende momentum i RSI.
- I den vedhæftede tekniske model er der lige kommet købs-signal i MACD.
- Selskabet har siden sin børsnotering i Q3 2018, kun haft ét kvartal med faldende omsætnings vækst.
- Selskabet har en generel stigende profit-margin kvartal efter kvartal i sammenlignlige kvartaler.
- NTGs profit-margin er en spids lavere end DSV's ... men den er generelt stigende.

-
Case 010:
Land: USA
Selskab: Boeing
Ticker: BA
Aktie kurs nu: 147,74 USDHermed en opdatering på Boeing, som jeg ikke har fået opdateret alt for længe.
Vi fortsætter den positive udvikling i den tekniske model, med udsigt til at at vi skal flyve og rejse samt masser af business rejser igen.
Vi er dog stadig -7,8% på denne investering, men mon ikke vi snart går i plus henover sommeren?
Q2 2022 regnskabet kommer 27. juli 2022
Den positive udvikling, har givet os et købs-signal i MACD og positivt momentum i RSI. Jeg har akkumulerer løbende med små positioner, for Boeings regnskaber, er stadig markant (med streg under) bedre end AirBus'.

-
Case 020:
Land: USA (Sydkorea)
Selskab: Gravity
Ticker: GRVY
Sektor: Consumer Service
Aktie kurs nu: USD 47,72Gravity er en Sydeuropæisk spil udvikler med bl.a. speciale i multiplayer games
Selskabet er et af Mads Christiansen (Fra Mio Klubben) cases, hvor aktien har haft et meget stort tilbagefald, men det betyder desværre ikke at aktien er blevet attraktiv endnu. Desværre så jeg lidt det samme potentiale i aktien, efter at have hørt hans anbefaling og læst lidt op på casen. Min fejl ... og det INDRØMMER jeg, er jeg simpelthen ikke ved nok om den sektor. Og Mads Christiansen lyder jo meget overbevisende, og han har uden tvivl læst op på de cases han anbefaler. Men hans samlede portefølje i New Deal Invest, er siden hans lancering af eget selskab nede med hele -88% ?
Min første tanke var: "Hvordan er det overhovedet muligt at lave en portefølje der er faldet -88% ?". Og da han blev konfronteret med det i Mio klubben forleden, var at hans svar, at han "stadig var tilfreds med sine investeringer". Uden at være sikker, tror jeg godt, at jeg kan svare på dem som har lyttet til hans råd ... at det er de nok ikke.
Ok, så har jeg raset ud ?
1.) En ting som overasker mig med Gravity, er at et selskab der faktisk har haft så imponerende en salgs-vækst, samt en ret imponerende indtjenings evne kan falde så meget? ... til det må jeg jo lære det en gang til ... "investér i markeder du forstår og i cases du forstår!" #NoteToSelf
2.) Ser vi på vedhæftede regnskabs oversigt og den tekniske model, er det desværre ikke tid til at tanke op i aktien endnu. Selvom Gravity giver overskud, så faldt både omsætningen og indtjeningen i Q1 2022.
3.) Q2 2022 regnskabet kommer 10. august. Hvis det regnskab får aktien til at falde yderligere, trækker jeg plasteret og sælger med tab. Hvis Q2 2022 regnskabet derimod får aktien til at stige vil jeg lige se tiden an, men jeg det har været en lærestreg for mig, om ikke at investere i selskaber og/eller lande som jeg ikke kender nok til. Jeg beklager virkelig den anbefaling

4.) Hvis vi tager et kig, på vedhæftede regnskabs-oversigt, så har man overordnet haft en fin salgs-vækst, med nogle få udsving i enkelte kvartaler. Indtjeningen derimod, er mere svingende, men i enkelte kvartaler, har Gravity faktisk en imponerende profit-margin.
5.) Q2 2022 regnskabet kommer 10.august, og så må vi se hvad det siger og hvordan aktien reagerer ??
6.) Herunder er en regnskabs oversigt og den tekniske model.
PS: I må gerne huske mig på, at denne case skal opdateres 10. august, hvis jeg glemmer det.

-
Case 013:
Selskab: Levi's
Ticker: LEVI
Sektor: Consumer Goods
Aktie kurs nu: 17,75 USDHermed en update på Levi's.
Levi's har lige fremlagt deres Q2 2021/2022 regnskab, og har leveret en rekord omsætning for et 2. kvartal. Ligeledes har man leveret en rekord kvartals indtjening på 117 mUSD.
Man hæver også sit kvartals udbytte fra $0,10 til $0,12
Så nu er det tekniske købs-signal tilbage i Levi's, og efterårs-salget og julesalget rygtes, at blive været ekstra godt for Levi's i år. Selskabet har dog endnu ikke oplyst datoen for deres skæve Q3 2021/2022 kvartals-regnskab.
Den tekniske model ser god ud nu (Se herunder). Derfor begynder jeg at akkumulere en eller to små positioner.

-
Case 024:
Selskab: Rockwool
Ticker: ROCK-B
Aktie kurs nu: 1665,00 krHermed en teknisk update på Rockwool (B-aktien)
Siden September 2021 har det nærmest været 2 skridt ned og et skridt op for Rockwool aktien.
Men nu er der endelig blevet dannet et købs-signal igen.
I Rockwool's Q1 2022 regnskab, havde man en fantastisk omsætnings-vækst, som var det bedste 1. kvartals-regnskab nogensinde. Problemet var bare, at indtjeningen ikke kunne følge med, og man faldt i indtjening ned til 63 mEUR, imod 68 mEUR i samme kvartal året før.
Den positive nyhed er, at det i den grad også lader til at være indpriset i aktien. Derfor ser aktien (B-aktien) rigtigt attraktiv ud nu, hvor der er dannet en teknisk dobbeltbund, og der er stigende momentum i RSI og købs-signal i MACD.
Derfor mener jeg det er tid til at købe og/eller akkumulere i Rockwool aktien (B-aktien)
Q2 2022 regnskabet kommer 24. august

-
Her er Regnskabs oversigt og den tekniske model for Rockwool's B-aktie

-
Hej NordicStock.
Jeg er enormt taknemmelig for det arbejde du har lavet og er begyndt selv med hjælp af excel-arket, at indarbejde dine metoder i mine investerings overvejelser. Til det har jeg dog et par spørgsmål og ville gerne høre dine tanker.1.) jeg har lagt mærke til at du typisk sælger før den blå MACD line krydser den røde og når RSI ligger højt, i stedet for stringent at sælge når de krydser hinanden. Det virker til at være lidt mere på fornemmelsen af, at en aktie er overkøbt som du sælger på, er dette korrekt forstået? (et eksempel kunne være KAHOOT d. 25/8/2021)
2.) Nu har jeg kigget en masse selvskaber igennem på excel-arket og kører selv med et 12 selvskabers rotations princip, lidt i samme stil som der køres her i tråden. Jeg har observeret at der er langt flere end 12 købe kandidater i blandt de 800 nordiske selvskaber på de fleste givne tidspunkter. Forsøger du da at vælge de 12 der ser mest attraktive ud? eller vælger du på anden vis?
3.) Du har nævnt at du har et stop-loss på 10%, dette er vel taget i betragtning til markedet, så aktien skal altså bevæge sig 10% under markedet (eller sektoren), har jeg forstået dette korrekt? Desuden er det stop-loss lidt elastisk i tråd med deres earnings, så hvis der leveres gode resultater er du lidt mere tilgivende for kurs dyk og vice versa med dårlige resultater. Er dette forstået korrekt?
På forhånd tak og beklager den lange klumme

og super fedt at høre, at kampen mod cancer går godt!
hilsen Gabi. -
Hej Gabi
1000 tak for de pæne ord 
1.) SALG AF AKTIE: Udgangspunktet for at sælge en aktie, er en kombination af 2 ting:
- Når jeg får et salgs-signal i MACD, som er når blå linje krydser rød linje i nedadgående retning
og/eller hvis RSI kommer op omkring 80, som er det man kalder overkøbt territorie.
2.) UDVALG AF AKTIER: Når jeg vælger cases til tråden her, kigger jeg lidt på nogle forskellige overordnede ting:
- Er der nogle generelle sektorer, der har fået unødvendigt mange kurs-klø.
- Hvilke sektorer er rentefølsomme, nu hvor renterne er begyndt at stige.
- Hvilke sektorer og/eller selskaber har for meget gæld. Det betyder rigtigt meget når renterne stiger.
- Der er generelt 3 Nasdaq OMX sektorer, som har en mere stabil langsigtet opadgående tendens. Det er:
- Det er TECHNOLOGY + HEALTHCARE + INDUSTRIALS. Det er ikke så tit, at jeg finder gode cases, blandt sektorer som CONSUMER GOODS + CONSUMER SERVICES + BANKS + TELECOM + UTILITIES + REAL ESTATE men det sker dog af og til.
- Sidst med ikke mindst, så har jeg en stabil udbytte portefølje blandt nogle få FORSIKRINGS aktier. Det er selskaber som, Tryg + Gjensidige + Sampo + Aviva + Legal & General.
- Ligeledes har jeg REIT 3 aktier, som er Sabra Healthcare, Omega Healthcare og MFA Financial. Disse 3 selskaber, har meget attraktive kvartals udbytter, som faktisk har nået et niveau, at de dækker samtlige af både mine og min konens månedlige regninger. Det er kedeligt, men rart specielt for min kone, som nyder et større økonomisk råderum, da vi begge er meget vilde med at rejse til nogle lidt mere spøjse steder. Vi har nu sammen rejst i præcis 93 forskellige lande i verden, og dækker hver rejse med et foto- album på maks. 20 fotos, som inspiration til andre, der ønsker at rejse til de lidt mere usædvanlige destinationer. Vores 3 seneste rejser var til Columbia, Serbien og Den Tyrkiske Nord-cypriotiske republik.
3.) STOP-LOSS: Det er ikke så tit det sker, at jeg må aktivere mit STOP-LOSS, men når det sker, så er det hvis det seneste regnskab og/eller den tekniske model, fortæller at en aktie-case, alligevel ikke var så god som jeg troede.
Skriv endelig hvis der flere spørgsmål, eller udvalgte aktie-cases hvor du gerne vil se, regnskabs-arket og/eller den tekniske model

Mvh. Nordic Stock
- Når jeg får et salgs-signal i MACD, som er når blå linje krydser rød linje i nedadgående retning
-
Case 025:
Land: Sverige
Selskab: Swedbank
Ticker: SWED-A
Sektor: Banks
Aktie kurs nu: 132,55 Sek- Selskabet har lige aflagt deres Q2 2022 regnskab, og det var desværre en skuffelse.
- Selskabet havde en faldende omsætningsvækst i Q2 2022 year-on-year på -3,6%.
- Selskabet havde en faldende indtjeningsvækst i Q2 2022 year-on-year på -17,4%. ?
Den gode nyhed er dog, at det også lader til at være indpriset i aktie kursen, hvis vi vurderer det, ud fra den tekniske model.
-
I den vedhæftede tekniske model er der stigende momentum i RSI. ??
-
I den vedhæftede tekniske model er der købs-signal i MACD. ??
-
Vi har fået en teknisk dobbeltbund. ??
-
Kva Swedbanks meget attraktive udbytte politik, er det efter min mening en af de bedre bank aktier i Norden
-
Læg venligst mærke til at det er A-aktien der er den mest likvide, så det er den der henvises til i den tekniske model.
-
Jeg synes kva det store fald i aktie-kursen samt den tekniske model, at man bør endnu en portion aktier i selskabet. Diverse finanshuse forventer et udbytte for regnskabsår 2022 på 10,00 Sek og det svarer til en yield på 7,5%. Det er meget højt og svært at finde andre steder, og derfor kan det også være lidt et værn mod den høje inflation, når man får så højt et direkte afkast.

-
Case 025:
Selskab: Swedbank
Ticker: SWED-A
Sektor: Banks
Aktie kurs nu: 132,55 SekDet er tid til en update på Swedbank (A-aktien er den mest likvide)
Hvis man skal sige noget generelt om Swedbank, er det nok at deres profit-margin, er Nord Europas bedste blandt bank-aktier. Det har nogle solide aftale med Sveriges kæmpe store erhvervsliv, og de kontrakter tjener Swedbank virkelig mange penge på.
Hvis vi ser på Swedbank's seneste 2 regnskaber for Q1 og Q2 2022, så er de desværre ikke helt hvor de burde være. Man har i Q2 2022, haft en faldende indtjeningsevne både i Q1 og Q2 2022, sammenlignet med året før. Det er så også i den grad afspejlet i aktie kursen, som er faldet
Hvis man skal prøve at sammenligne mængden af Large Cap selskaber som er på den svenske børs så er det 106 Large Cap selskaber. Det er ret imponerende for en befolkning på kun 10,5 mio. mennesker
Til sammenligning, så har vi i Danmark har vi 40 Large Cap selskaber på Nasdaq OMX.
Ser vi på den vedhæftede regnskabs-oversigt på Swedbank, så er det en lidt typisk regnskabs-oversigt for en bank. Man har en ret lille omsætningsvækst, men man er så til gengæld virkelig dygtig til at øge bundlinjen. Og ud af det er der så historisk kommet nogle ret gode udbytte-udbetalinger (med undtagelse af Corona-perioden). Man har så også lige udbetalt et ekstra forsinket udbytte på 7,30 Sek, nu hvor vi ser ud til at Corona lakker mod enden og at vi går en eller anden form for normalitet i møde igen

Ser vi på den vedhæftede tekniske model for Swedbank, så har vi stigende momentum i RSI og købs-signal i MACD.

-
Case 002:
Selskab: Husqvarna
Ticker: HUSQ-B
Aktie kurs nu: 78,46 krHusqvarna er anden gang vi køber os ind i det selskab. Vi solgte aktien i kurs 129,60 sek.
Men nu er aktien faldet tilbage, og både det lige fremlagte Q2 2022 regnskab og den tekniske model ser rigtigt gode ud.
- Selskabet har lige rapporteret Q2 2022.
- Selskabet havde en stigende omsætningsvækst i Q2 2022 year-on-year på 8,1%.
- Selskabet havde en faldende indtjeningsvækst i Q2 2022 year-on-year på -29,2%.
- I den vedhæftede tekniske model er der købs-signal i MACD.
- Selskabet har historisk ikke været den hurtigste knallert på havnen, og det har sjældent været en god aktie at eje hvis man er til buy-and-hold. Men rent teknisk, i kombination med den seneste regnskabs-udvikling, er risk/reward god nu, hvis man er til et kortsigtet trade.

-
Hedge forslag
Selskab: Omega Healthcare
Ticker: OHI
Sektor: Plejehjems REIT
Aktie kurs nu: 30,40 USDLangt om længe er det vendt for vores REIT-aktien Omega Healthcare (Ticker: OHI)
Vi er desværre nede -18,8% på denne aktie
Men Omega Healthcare's regnskab for 1. kvartal 2022, gav en historisk rekord indtjening. Dog har man allerede nu meldt ud, at man midlertidigt sænker kvartals-udbyttet fra $0,67 til $0,44. Det giver dog stadig et direkte kvartals afkast på 1,5%, så stadig 6% årligt.
Omega Healthcare's Q2 2022 regnskab kommer 2. august 2022
Aktiekursen 27,30 er blevet testet intet mindre end 4 gange, og der er nu købs-signal i MACD og stigende momentum i RSI
Jeg akkumulerer derfor nu i Omega Healthcare.

-
Case 004:
Selskab: CVS Health
Ticker: CVS
Sektor: Healthcare
Aktie kurs nu: 94,06 USDGod lørdag eftermiddag den 23. jul 2022. Det er imo tid til at genkøbe CVS Health (Ticker: CVS).
CVS leverende både rekord omsætning og rekord indtjening for et første kvartal i Q1 2022.
Rent teknisk, har vi lige lavet endnu en teknisk dobbelt bund og der stigende RSI og købs-signal i MACD.
==== kun til orientering =====
Handels historik sidst vi var inde i CVS Health:
24 jul. 2021 = Købt i kurs $83,27
21 okt. 2021 = Akkumuleret i kurs $86,03
09 nov. 2021 = Solgt i kurs $93,76PS: Skulle aktien mod forventning falde under $90,00 bliver vi nød til at smide den, for så er der dannet en skulder-hoved-skulder formation ... og det er typisk et meget negativt teknisk signal.

-
Case 001:
Selskab: TCM
Ticker: TCM
Market Cap: Mid Cap
Aktie kurs nu: 92,40 krSom noget nyt, vil der i hver af mine updates på et selskab, være en historik over debat-trådene på selve selskabet. Jeg henviser til tråd numrene historisk.
=========== TCM historik i denne tråd ============
Tråd 95419 24.jul 2021 - Køb kurs 152,50 kr
Tråd 96163 20.aug 2021 - Status på aktien
Tråd 96902 11.sep 2021 - Status på aktien
Tråd 97964 09.okt 2021 - Status på aktien
Tråd 97970 21.okt 2021 - akkumulering i kurs 156,00
Tråd 98359 06.nov 2021 - Status på aktien
Tråd 99743 28.dec 2021 - Status på aktien
Tråd 100844 07.feb 2022 - akkumulering i kurs 140,00
Tråd 104516 17.jul 2022 - akkumulering i kurs 78,10=========== TCM historik i denne tråd ============
-
Selskabet kommer med deres Q2 2022 regnskab den 19.aug.
-
Selskabet havde en stigende omsætningsvækst i Q1 2022 year-on-year på 0,1%.
-
Selskabet havde en faldende indtjeningsvækst i Q1 2022 year-on-year på -36,8%.
-
I den vedhæftede tekniske model er der stigende momentum i RSI.
-
I den vedhæftede tekniske model er der købs-signal i MACD.
-
Selskabet har siden sin børsnotering i november 2017, ikke haft et eneste kvartal med en faldende omsætningsvækst i forhold til samme kvartal året før. Det er ikke så ofte man ser det.
-
Til gengæld har indtjeningen været voldsomt svingende, og der er ingen tvivl om at specielt stigende inflation på råvarer, har kostet på indtjenings evnen for TCM i de seneste par kvartaler.
-
Jeg synes IKKE man skal akkumulere i TCM aktien endnu. Jeg vil gerne lige se Q2 2022 regnskabet, for at få en fornemmelse af status på deres indtjenings evne lige pt.

-
-
Case 001:
Selskab: Blackrock TCP Capital
Ticker: TCPC
Sektor: Investment company
Aktie kurs nu: 12,82 USDSom noget nyt, vil der i hver af mine updates på et selskab, være en historik over debat-trådene på selve selskabet. Jeg henviser til tråd numrene historisk.
=========== TCP Capital historik i denne tråd ============
Tråd 95999 16.aug 2021 - Køb kurs 14,35 kr
Tråd 97261 24.sep 2021 - Status på aktien
Tråd 97671 08.okt 2021 - akkumulering kurs 14,31 kr
Tråd 99904 05.jan 2022 - akkumulering kurs 13,60 kr
Tråd 100659 02.feb 2022 - akkumulering kurs 13,65 kr=========== TCM historik i denne tråd ============
- Selskabet kommer med deres Q2 2022 regnskab den 3.aug.
- Man bruger ikke 'omsætning' i investeringsselskaber, men i stedet bruger man begrebet 'Net Asset Value' som er den samlede værdi af alle de investeringer man har foretaget.
Selskabet havde en stigende 'Net Asset Value' i Q1 2022 year-on-year på 5,3%.
- Selskabet havde en faldende indtjeningsvækst i Q1 2022 year-on-year på -64,9%. Den tekniske model indikerer, at investorerne tror, at indtjeningsvækst er kraftigt forbedret i Q2 2022.
Blackrock TCP Capital udbetaler $0,30 i udbytte per kvartal, svarende til et direkte afkast på 2,34% (årligt 9,4%). Det er yderst attraktivt, specielt i en tid med meget høj inflation.
Q2 2022 regnskabet kommer 3. august.
- I den vedhæftede tekniske model er der købs-signal i MACD.
Derfor akkumulerer jeg endnu en gang i aktien inden Q2 2022 regnskabet ... men kun en mindre akkumulering. Bliver Q2 regnskabet godt, akkumulerer jeg igen, men med en større position.

-
Case 021:
Land: Canada & USA & (duel listing med hoved listing i Canada)
Selskab: Barrick Gold
Ticker: $ABX (Canada ticker) & $GOLD (USA ticker)
Sektor: Materials
Aktie kurs nu: CDN 20,03 & USD 15,70=========== Barrick Gold historik i denne tråd ============
Tråd 96469 29.aug 2021 - Køb kurs 25,56 CND / 20,24 USD
Tråd 99844 02.jan 2022 - Akk kurs 24,05 CND / 19,00 USD
Tråd 100316 20.jan 2022 - Akk kurs 25,22 CND / 20,25 USD
Tråd 101114 15.feb 2022 - Status kurs 26,24 CND / 20,54 USD
Tråd 101169 17.feb 2022 - Solgt kurs 28,21 CND / 23,23 USD=========== Barrick Gold i denne tråd ============
Det er tid til at genkøbe Barrick Gold.
Som i kan se i udviklingen i guldprisen herunder, så er den faldet voldsomt tilbage, mod et tidligere støttepunkt omkring kurs 1704.
Men hvis man ser på indtjeningen i Barrick Gold, så leverede de rekord indtjening i Q4 2021 på 626 mUSD. I Q1 2022 er indtjeningen faldet en smule tilbage til 463 mUSD mod 507 mUSD i samme kvartal året før ... men det modsvarer ikke det kraftige fald i aktiekursen.
Den tekniske model, fortæller os at Barrick gold er oversolgt, og der er nu dannet et dobbeltbund, samt der er stigende momentum i RSI og der er kommet købs-signal i MACD
Gider i at like denne update, så jeg ved at i har læst den?

-
Case 026:
Selskab: NTG
Ticker: NTG
Aktie kurs nu: 328,50 kr=========== NTG historik i denne tråd ============
Tråd 104539 18.jul 2022 - Køb kurs 265,00 kr
=========== NTG historik i denne tråd ============
Siden vores køb af NTG aktien den 18. jul 2022, er den steget 24,0%. Teknisk er aktien nu overkøbt, og det er derfor tid til at sælge aktien og tage en ret godt gevinst på så kort tid (2 uger). Det er dog en aktie vi skal forberede os på at skulle ind i snart igen omkring kurs ca. 277-280 kr.
Gider i at like dette indlæg så jeg ved i har set det og får solgt?
PS: Til orientering, så kommer NTG's Q2 2022 regnskab den 12. august 2022.

-
Case 016:
Land: USA (Hoved listing i Israel)
Selskab: Teva Pharmaceutical
Ticker: TEVA
Aktie kurs nu: 10,99 USD=========== Teva historik i denne tråd ============
Tråd 95802 08.aug 2021 - Køb kurs $ 10,01
Tråd 97280 25.sep 2021 - Status kurs $ 8,95
Tråd 97672 08.okt 2021 - Status kurs $ 10,00
Tråd 98011 23.okt 2021 - Status kurs $ 10,01
Tråd 100139 13.jan 2022 - Status kurs $ 9,21
Tråd 102409 25.mar 2022 - Status kurs $ 8,17=========== Teva historik i denne tråd ============
Det er tid til at sælge Teva. Den tekniske model fortæller at aktien er overkøbt. Med et salg nu i kurs 10,99 får vi en gevinst på 9,8%
Jeg holder dog øje med Teva aktien, i tilfælde af at den falder tilbage, for at se om den så bliver købs-klar igen.
Gider i at like dette opslag, så jeg ved at i får solgt?

-
Case 004:
Selskab: CVS Health
Ticker: CVS
Aktie kurs nu: 104,16 USDGod onsdag eftermiddag den 10. aug. 2022. Det er tid til at sælge CVS Health (Ticker: CVS).
Rent teknisk, fortæller RSI os, at aktien er overkøbt. Derfor tager vi en gevinst på 10,7% efter at have haft aktien ca. 3 uger i denne omgang.
Gider i at like opslaget, så jeg ved at I får solgt?
=========== CVS Health historik i denne tråd ============
Tråd 95424 27.jul 2021 - Købt kurs $83,27
Tråd 97988 21.okt 2021 - Akkumuleret kurs $86,03
Tråd 98412 09.nov 2021 - Solgt kurs $93,76
Tråd 104657 23.jul 2022 - Købt kurs $94,06=========== CVS Health historik i denne tråd ============

-
Case 027:
Selskab: Concentric
Ticker: COIC
Market Cap: Mid Cap
Aktie kurs nu: 209,00 SEKConcentric AB is a Sweden-based company, mainly active in
designing, development, and manufacturing of hydraulic and
engine applications for Agriculture Machinery, Construction
equipment, Trucks and Industrial applications. Its products
include oil pumps, transmission pumps, coolant pumps, water
pumps, compressor pumps, variable flow oil, Licos friction
clutches, belt drives, gear pumps and motors, electro-hydraulic steering units, hydraulic power packs, and other products.The company manages its business in two product groups, namely engine products and hydraulic products and two geographical segments-Americas and Europe & (Rest of the world).
Se vedhæftede tekniske graf samt regnskabs-oversigten:
1.) Der er stigende momentum i RSI og et friskt købs-signal i MACD.
2.) Man har leveret et rekord regnskab i Q2 2022, hvor man vækster year-on-year med hele 115,9%.
3.) Indtjeningen vækster i Q2 2022 year-on-year med 57,6%.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind