Fingerprint Cards - Ny volumen ordre
-
Fingerprint Cards AB has secured an additional volume order of T-Shape
sensor modules from one of the world's top three card manufacturers.Læs mere : https://buff.ly/3kh1IxS
-
Dagens ordre "250,000 units of T-Shape
sensor modules"
Synes udviklingen for payment cards går overraskende langsomt?? ????Jeg forventer ordrer i størrelsesorden "25,000,000 units of T-Shape
sensor modules"Jo længere tid der går, inden payment cards for alvor bryder igennem lydmuren, des større vil risikoen være, at payment cards bliver overhalet indenom af "digital wallets" og dermed betaling via mobiltelefon!! ????
Jeg er ikke ude på at lede efter "hår i suppen;" men jeg er alvorligt bekymret for den langsomme udvikling i payment cards
Der kører angiveligt 21 - 22 tests p.t. med FPC sensorer, og vi har nu ventet i MEGET LANG TID på evalueringer og dermed følgende volume orders; hvad venter bankerne på????
Kommer ordrerne, eller vælger bankerne andre løsninger som f.eks. "digital wallets"??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind