AegirBio får kæmpe ordre fra Asien
-
113% op den seneste uge. Det er ret vildt. Tak for tip. Frimærket er foreløbigt vokset så der er råd til en særdeles god middag til hustruen og jeg på vores lokale favorit spisested.

-
Aktien er steget voldsomt meget og falder naturligt tilbage, når der ingen nyheder er. I en sådan situation bliver mange nervøse, fordi de sidder med aktier købt i det øverste kursniveau. Andre finder andre græsgange og sælger ud på stort set alle større tilbagefald.
-
Aktien er faldet pga af udsættelse af godkendelse fra FDA, udsættelse af leverancer på ordrer samt meddelelse om et stærkt prispres fra kinesiske producenter af spyttest. Det meddelte selskabet i morges.
-
Ja.. Og så er der lige den momssvindelsag som de er blandet ind i. Selvom de ikke har noget med det at gøre. Plus et opkøb af Dynamic Code er droppet pga. den aktuelle værdi af Aegirbio. Ejerne af DC skulle være betalt i Aegirbio aktier.
https://www.aegirbio.com/news/aegirbio-ab-och-dynamic-code-valjer-att-inte-forts/
Træls at se den udvikling når man er med fra toppen. Jeg skulle have været ude for længst. Men jeg har samlet lidt op her i 60SEK, og holder på den langsigtet. Jeg tror at der er en del der er gået ud i panik de sidste to dage, og så er der mange på svenske forum som taler Aegirbio ned. Bla. her:
Hæng på, der er mange triggers den kommende tid.

-
Aegirbio rasade på börsen efter SVT:s granskning
Medtechbolaget Aegirbio rasade på börsen under fredagsmorgonen efter SVT:s granskning. Samtidigt meddelar bolaget att förvärvsdiskussionerna med Dynamic Code avslutas.
SVT Nyheter (www.svt.se)
Her svarer Aegirbio på artiklen:
https://www.aegirbio.com/news/angaende-svts-inslag-om-aegirbio-och-misstankta-i-momsbedrageriharva/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind