Undskyld, men .. FODBOLD !
-
Nu kan det måske være, at russerne har lært at de skal stoppe de ulovlige overflyvninger.

-
Så har du godt nok gode øjne, med den gamle grynede optagelse....
Den kamp ville jeg gerne have set på stadion. Nok en af de bedste fodboldkampe nogensinde, fordi begge hold var utrolig gode og begge ville angribe.
Jeg fik dog set en hel del fodbold året efter i Mexico. Kun kampen i Queretaro var lidt trist...
-
-
Jeg mente selvfølgelig, at den NÆPPE ville havde fået så meget opmærksomhed, hvis det havde været mod Sverige... Men det fremgår vist, at det var det, som var meningen...
I øvrigt husker jeg retur-kampen mod Sovjet tilbage i 1985: Jeg var da i Helsinki, da de skulle spille i Moskva i september. Det var sjovt at se kampen sammen med finner: Jeg forstod ikke en dyt af, hvad de sagde og råbte - men de holdt sgu mere med danskerne, end selv de mest danske roligans. Finnerne ønskede inderligt, at deres store nabo fik tæv...!
Og mon ikke det også var sådan forleden...
-
Pokalen kommmer hjem!
-
Danmark slår Wales !!!

Ps. Håber I kan tage lidt fredags ...
-
Nyd Svend Gehrs indledning i videoen. Den passer perfekt til kampen i morgen.
-
Tak bgadk. Her er 1992 i en kort version.
-
Også lige også 2012:
-
2013 Tjekkiet - Danmark 0-3 (VM-kval.)
-
Fed tråd. Lad os bruge den til løbende kommentarer i aften. God kamp til alle.

-
Sidder kun og venter på, at TA folkene offentliggør et chart, der helt klart dokumenterer resultatet af aftenens kamp

-
Suveræn kamp indtil videre.

-
Intet mindre....

-
Fantastisk kamp. Dog lidt for spændende.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind