Matas køb ?
-
Matas - lidt TA.
Det ser ud til at macd nu er ifærd med bundvending og at støtten herfra styrkes positivt. Så umiddelbart burde de "negative" indfald mindskes og potentialet for stigning øges stille og roligt.
mvh
-
Matas - lidt TA.
Linjerne følges nu så stabilt, at kurs 111 ser ud til at blive nået senest den 2. juli.
Imho ...
mvh
-
Matas - chart update:
-
Matas - chart update. Vi er nu for fuld skrue på vej ind i "handels kanalen". Umiddelbart ser target ud til at ligge i 120 området. Det bliver næppe uden skvulp, meeen .. mon ikke vi kan tillade os at være optimistiske !
Alt andet lige osv. ..

mvh
-
Igen tak for chart, TheNote.
I dag fik aktionærerne så allerede udbyttet "gratis" fra Matas. Såfremt altså kursen holder til på onsdag, hvor udbyttet på 2 kr. går fra.
Jeg tror, at Matas har nogle særdeles givtige år foran sig, og det bliver spændende at høre fra CEO, hvorledes både omsætningen i de fysiske butikker udvikler sig efter oplukning og optimisme, og ligeledes salget på deres webbutik, der nu sælger et bredere sortiment af produkter.
Fornylig kunne man i medierne læse, at både produktion og salg af kosttilskud er stærkt stigende, bl.a. på grund af øget modstandskraft/immunforsvar i forhold til Covid19. Matas sælger meget fra denne produktgruppe.
Næste år vil det formentlig være uproblematisk at deltage fysisk i GF. Det vil jeg glæde mig til.
-
Matas - nogle tanker for den kommende tid.
(under forudsætning af et normalt marked).
mvh
-
Matas - chart update: https://invst.ly/vaspy
Target ligner stadig umiskendeligt 120 i første omgang.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind