Er det snart tid for Space igen?
-
Den fremtidige kursudvikling afhænger selvfølgelig af den kommende tilgang af nye ordrer. Gomspace og AAC har haft lidt "ordretørke" i år.
Jeg har personlig stor tillid til både ledelsen og bestyrelsen i Gomspace. Og tror på, at Gomspace, vil levere tilfredsstillende resultater i fremtiden, når vi får Covid-19 lidt på afstand og der bliver åbnet mere op for rejseaktiviteten - og de vigtige internationale messer og symposier, hvor Gomspace ledelsen, kan træffe en lang række af beslutningstagerne og de nuværende kunder.
Hvis du søger efter Gomspace på Google, vil du finde en række analysefirmaer, der tilbyder salg af analyser af branchen. Her vil du i oversigterne finde en række af Gomspace vigtigste hovedkonkurrenter, som du eventuelt kan studere og analysere, hvis du er på udkig efter flere "alternative aktier" i branchen.
-
Jeg afventer lige udviklingen i aktiemarkedet (herunder i Gomspace) i løbet af den kommende tid.
Da Gomspace er en decideret vækst- og high risk aktie, vil kursen kunne falde markant i forbindelse med en større korrektion, hvis Gomspace ordretilgang skuffer/udebliver.
Jeg har derfor ikke noget konkret kursmål for et eventuelt genkøb;-)
-
We are thrilled by happy customers!
Tomorrow Saturday, march 20th, the #Soyuz-2 rocket will lift off from the Baikonur Cosmodrome with 38 #spacecrafts from 18 countries. On board are 2 satellites from Yonsei University in Korea.
GomSpace are proud to have supported Yonsei University with our platform parts and guidance for this project. Good luck. We look forward to follow the #satellites operating in #orbit. ????
Follow the live broadcast of the Launch coverage of CAS500-1 , March 20, 2021 - 08.15 AM here: https://www.youtube.com/watch?v=J1nfIV-4_e8
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind