Bigtime købssignal ?
-
THE EMPLOYMENT SITUATION -- FEBRUARY 2021
-
"Renterne steg umiddelbart efter offentliggørelsen af rapporten. Renten på den tiårige amerikanske statsobligation steg umiddelbart til 1,61 pct. fra 1,57 pct. lige offentliggørelsen.
Hvis rentestigningerne fortsætter i samme tempo som nu, så kan vi snart se Fed-direktører på banen og tale dunder mod rentestigninger, vurderer cheføkonomen.
Amerikanerne har udsigt til, at de formentligt snart får en check på 1400 dollar, der kommer lige i kølvandet på en check på 600 dollar fra i januar".
Euroinvestor kl. 15.28 d.d.
-
Re/BIGTIME KØBSSIGNAL ...
En smule renter er helt fint. En smule inflation er bare ekstra fint ! OG i størrelsesorden af 1,5-2 % er egentlig bare meget velkommen. Så ..
Jaja, futterne snød i første omgang, (flush out/blib ?) men har såsandelig taget revanche. Hvis jeg får ret, at dette bliver det forventede rebounce, ... (ikke nødvendigvis på en dag), så ..
Kan det sagtens udløse "BIGTIME KØBSSIGNAL".
Jeg tror vi får en rigtig fin mandag !

-
-
.... Democrats plan final approval Tuesday.
-
Senatet vedtager Covid-19 hjælpepakken
Senat vedtager hjælpepakke og giver Biden en kæmpesejr
Jeg lovede det amerikanske folk, at hjælp var på vej. I dag tog vi et gigantisk skridt, siger præsident Biden.
nyheder.tv2.dk (nyheder.tv2.dk)
-
Jeg er i samme vogn
-
Den er hjemme. Demokraterne har stort flertal i Repræsentanternes Hus, og det er kun de par ændringer som Senatet lavede som skal bekræftes af Repræsentanterne.
Det spændende bliver "Build Back Better" planerne som bliver i samme størrelsesorden som Corona pakken. Man må håb de også kan finde stemmerne til at gennemføre den plan.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind