Stoploss ...
-
Millionærklubbens aktieporteføljer. Der er foreløbig ikke så meget at prale af i år:
-
Et dårligt tidspunkt at komme med sådan en spådom, når markederne netop retter sig opad....
Powell har netop grebet ind og forsikret markederne om, at der indkøb i obligationsmarkederne IKKE vil blive skaleret tilbage og at FED IKKE er bekymret over mulig inflation.Typisk vende punkt i markederne, men lad os se hvordan næste uge og måned forløber.
-
"Lars Tvede forudser aktiekorrektion og går short i Nasdaq: "Teslas kursfald ligner det, der sætter lavinen i gang""
Lars Tvede forudser aktiekorrektion og går short i Nasdaq: “Teslas kursfald ligner det, der sætter lavinen i gang”
Aktiemarkedet bliver nu ramt af en korrektion, lyder det fra investor Lars Tvede, stifter og investeringsdirektør i Atlas Global Macro. Selv spekulerer han nu i kursfald via en short-position.“Jeg har
borsen.dk (borsen.dk)
Plus.
"Investoren og finansmanden Lars Tvede forudser aktiekorrektion, og har derfor solgt sine platin- og kobberpositioner samt gået short i Nasdaq."
-
jojo, men hans oplæg er gammelt, omend ikke udført i selskabs regi - her fra januar:
-
Jeg kan ikke læse Børsens artikler, men jeg kan se at den er fra den 23. februar. Hvis han har skiftet mening siden januar, og Børsen kører en gammel historie, så har Børsen vildledt mere end informeret. Men jeg går ud fra at Tvede har gentaget sin spådom fra januar, og tror at Nasdaq 100 skal ned herfra. Nasdaq steg i januar og februar, men er nu stort set tilbage til niveauet fra midten af januar.
Det kan godt være at tech skal ned, fordi der roteres til vækst aktier, men en generel nedtur tror jeg ikke på.
-
Hvis det bare er Børsen som brygger en ny kop kaffe på brugte kaffebønner, så er det helt ude i hegnet.
Kan desværre kun læse Børsens artikler op til 24 timer tilbage.
På Børsen er der efterhånden færre og færre seriøse selvstændige artikler, men mere og mere fra Ritzau, samt en del afkog fra andre nyhedsmedier.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind