Vækst på 50%
-
I første omgang her:
- Flensburg 148.000 (oprindelige testområde)
- Kiel op til 350.000
- Hamburg op til 1.180.000
- Weser/Ems op til 840.000
Totalt op til 2.510.000 husstande.
Men jeg kunne da godt forestille mig, at det giver mere 'grøn' mening for DP, at udkomme med papir-wrap til alle 23 mio. husstande i stedet for i plast ...
Eller?
TMSF
-
Til de interesserede er der en ganske informativ Youtube om selskabet her:
https://www.youtube.com/watch?v=K5cJ4dCE_T4 -
At regnedrengen Thomas Tang på vegne af Mediuminvest solgte alle sine aktier i North Media til kurs 60, det forstår jeg simpelten ikke. Kurs 60 er ikke meget mere end værdien af den kapital der er i selskabet. Han sagde han var bange for risikoen for at politikkerne ville tvinge en ja tak ordning igennem sagde han. Jeg synes at North Media har argumenteret meget godt for hvorfor der ikke behøves en ja tak ordning.
-
-
Jeg ved ikke om den dukker op på NM's hjemmeside, men den er tilgængelig på HCA Capitals hjemmeside - som jo egentlig også er dem som lavede setup'et

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind