DSV drøftelse.
-
DSV - en ting der synes at gå forbi opmærksomheden er at "industrial produktion" world wide faktisk ligger pænt over konsensus. Dvs. at der er varer der skal transporteres.
Her kan vi f.eks se at USA i lå langt over forventningerne og samtidig måtte man opjustere tidligere tal.
De samme tendenser ses overalt .. Forbrugerne er måske ikke så meget i gadebilledet, men industrien .. gør klar til internet shopping og et massivt post vaccine marked. Hertil kommer de massive investeringer i de forskellige landes infra struktur.
Jeg glæder mig bestemt til næste regnskab. Jeg tror det bliver en stærk positiv overraskelse for markedet !
mvh
-
DSV - Kursmål fra oktober. Nu vi nærmer os:
https://www.euroinvestor.dk/nyheder/dsv-panalpina-kursmaal-haeves
Hør millionær klubben idag, Lars Persson - 40 min. og 30 sek. inde. DSV har konsolideret længe ...
mvh
-
DSV - efter heftige udsving, profittagning og markedsnervøsitet eller ?, så står vi der nu igen med en kurs på ca. 1020.
Altså brud af 1030 eller ikke ?
Skulle regnskabet den 10. nde være godt, så håber jeg vi får brudt de 1030 en gang for alle. Alle indikatorer, herunder industri, pmi osv. har alle været DSV's favør.
DSV's kolleger har gjort det godt, men markedet vil naturligvis liiiige gerne have det bekræftet.
På uge-chartet kan vi påbegyndt bundvending og Fischer er endda knækket op. Altså de første spæde tegn. Som vi kan af tidligere bevægelser kan vi se at Weekly bundvending har afgørende betydning for kursen.
Vi håber det bedste den 10. ende !
mvh
-
DSV, et almindeligt fornuftigt regnskab, så ligner det take-off for DSV. Weekly chart ..
mvh
-
DSV, "smart storage". Hmm ... havde faktisk ikke set den her før idag, men "storage" er populært som aldrig før - og med hent/bring funktion ? Det lyder som et genialt og meget skalerbart projekt.
https://www.dk.dsv.com/om-dsv/Presse/News/2021/Februar/dsv-smarter-storage-bliver-nu-endnu-smartere
Spændende !
mvh
-
DSV - regnskab:
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=1003771&lang=en
Ser pænt stærkt ud og forøget aktie tilbage køb.
mvh
-
-
DSV - Diverse regnskabsanalytikere FØR regnskab:
Som jeg ser regnskabet,
så var der igår en forventning om senere USA i pink mht. transport sektoren. Det viste sig heldigvis at det var almen profittagning. Graferne forblev altså ok. Og dermed teknisk set fri bane for idag.
Regnskabet er faktisk rigtigt rigtigt flot. Et lille forventningsminus men væksten i de underliggende segmenter er tårnhøj.
Ditto er indtjeningen stærkt voksende og estimaterne fremad set utrolige og aktionærplejen .. tjaa .. den kunne de andre lære af.
Altså - vil jeg have mine penge til at stå der den kommende tid.
Jeps !
Jeg kan ikke se andet end at diverse analytikere vil komme med nye stærke kursmål oven på denne flotte omgang. Det skal vi glæde os til.
Imho ...
mvh
-
DSV-Warrants er jo altså en del af deres løn. Og til den pris er det jo en god fortjeneste der skal udnytttes. Alt andet ville da være dumt ...
Som du kan se her fra det weekly chart kommer vi næppe til at lide af kursproblemer den kommende tid. Macd brækker op - og på weekly er det et købs signal uanset daglige småskvulp og smålige profittagninger. (imho).
Iøvirgt mangler vi kursmål fra Jefferies.
Hvis de - ligesom de andre - har lagt mellem 60 og 200 til ender de vel i kurstarget ca. 1350.
Her fra oktober 2020:
mvh
-
Note .... hva dit target på DSV ?? .. hvis du vil ud med det

-
DSV target.
Jeg plejer at tage de bedste huse og trække en sikkerheds margen fra. Dvs. kurs 1200-1250 i første omgang.
Når det så er sagt er jeg lidt spændt på markedet generelt - og om vi lige skal have trimmet de lyserøde antydninger ialtfald her på kort sigt.
Den megen snak om rentestigninger kan være en ubehagelig trigger.
Vi får se ...
mvh
-
DSV/Jefferies - som ventet en fin stigning i kurs-target. Dog lige under mit estimat.
Brud af 1140 = sidste modstand inden "the sky"
mvh
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind