Hansa Biopharma: ABG øger kursmål fra SEK 239 til SEK 404
-
Lidt mærkeligt at sende den 10% ned på dagens regnskab....godt nok brænder de mange penge af, men det var vel forventet, og fremtiden ser lys ud, mht indtjening. Eller har jeg overset noget i regnskabet?
-
Er ved at være godt træt af alle deres "julelege" med algoritmehandel, computerstyrede handler m.m......de kører jo os alm. investorer rundt i manegen efter behag. Men kan man ikke lide lugten i bageriet :)....dog møgirriterende

-
Ja, man skal have is i maven, hvis man har investeret et større beløb i aktien.
Kursstigningen til kurs 225,00 for kort tid siden så lovende ud, men den var kortvarig ...! Fik solgt lidt på kurs ca. 224 og har suppleret igen på kurs 217.
Helt enig i din opfattelse af de igangværende "julelege" hos de større aktionærer.
-
Ja, så er kursen tilbage hvor den startede igår i 234. Hvorfor dælen den skulle bankes ned i 209 igår, er stadig en gåde for mig
Nogen må lave penge på de sindssyge udsving, men jeg kunne godt undvære alt det gøgl som især de store amerikanske mæglere har gang i. 
-
Jeg ligger også med en tung Hansa last, og har tidligere været irriteret/forundret over kursen, men har nu besluttet mig for at være ligeglad, eftersom jeg regner med at beholde mine aktier i mange år, og derfor krydser jeg bare fingre for deres produkt kommer til at levere, så skal kursen nok følge med.

-
-
-
Her er også en analyse fra red eye... https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/rdey-cms-prod/app/uploads/2020/09/hansa-uppdatering-final-pdf8.pdf
-
Så er Morgan Stanley igang med at pumpe kursen ned igen:( Det sker HVER gang omsætningen falder lidt...møgirriterende at se på

-
Dejligt at se at det, også i dag, er udlandet der ligger på top 5 over købere. Det bliver stort det her
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind