ISS på optimistisk optur
-
ISS kursen lå på ca. 128 i starten af juni efter den første Covid-19 bølge havde lagt sig i mange lande - og efter udnævnelsen af Jacob Aarup-Andersen som ny CEO. Hertil kommer efterfølgende Goldman Sachs aktuelle opjusterede kursmål på 170, der sikkert har medvirket til stigningen på ca. 20% i den forløbne uge.
Men desværre ser det jo ud til, at den igangværende bølge af Covid-19, igen kan skabe stor usikkerhed for en virksomhed som ISS med ca. 438.000 ansatte. Så jeg er naturligvis enig med dig (og mange andre) om usikkerheden omkring kursudviklingen i de nærmeste uger og måneder.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
jeg mangler lige et par pointer. :-.) men allrite måske er der andre der kan svare på mine mangler.