Hansa Bio positiva resultat från fas 2-studien med imlifidas
-
Her er et link vedr. en række domme for finansielle virksomheder, hvor mange af bødestørrelserne ofte befinder sig i en stor mio. SEK størrelse. Men det er sjældent for aktiehandel. Men se oversigten i venstre side på Finansinspektionens hjemmeside, der indeholder flere interessante ting.
-
Morgan Stanley var største køber da volumen var høj, men smed hele skidtet og trykkede kursen ned igen, da volumen faldt ????
-
"Pump and dump" er ulovligt! Men måske ikke i den "version", som Morgan Stanley anvendte?
Håber man indklager Morgan Stanley til den svenske Finansinspektion, så de kan tage stilling til den konkrete sag. Den svenske børs overvåger også aktiehandelen og indrapporterer ulovlig handel, men..?
-
Måske er der tale om, at "shorte aktien" og tjene penge på nedgangen, når aktien (efter aktiv medvirken), har nået et ønsket niveau? Men det kan jeg ikke vurdere. Morgan Stanley består jo af mange forskellige kunder, som måske samarbejder i visse situationer?
-
Hansa kommer med en god nyhed, nuvel det er ikke verdens største nyhed, men på trods af dette, så falder Hansa på trods af at markedet stiger.
Nu er jeg lang i aktien, og har været det længe, så på den måde så betyder lidt frem og tilbage på kursen ikke det store, men at den falder 2% på en grøn dag, i en uge hvor den kommer med en nyhed, og nu ligger lavere end før nyheden, det har jeg svært ved at begribe.Er jeg den eneste der sidder inde med en ide om at der er noget jeg/vi overser?
/Ulrik
-
"Triggers" kan komme når som helst i form af aftaler i lighed med allerede indgåede med Sarepta. Sker det vil jeg nødig stå på sidelinjen og se til. ????
-
Med dagens ryk til kurs 251,60 og forbi emissionskursen på 250,00 ser det ud til at vi forhåbentlig har overstået de sidste 5 ugers stormvejr, dejligt for dem/os der benyttede lejligheden til at supplere op (-:
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind