Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Ny podcast-episode af AksjeSladder

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktør
    wrote on sidst redigeret af

Ny episode av AksjeSladder: I denne episoden tar panelet opp rapporten som hevder Nikola bygger på svindel, kursoppgang/emisjon/kritikk av Quantafuel, tildeling i emisjoner og hva betyr at boken i en emisjon er dekket og at emisjonen er fulltegnet/overtegnet, frontrunning av tyskere, Next ble stanset, fat finger i NEL, hvalen som pushet opp big tech, La Nina kommer, BergenBio, ADS Crude, LPG, panelets første aksje og nye favoritter.

Link Preview Image
    Luftskipangrep, Gretagalskap og Jomfruaksjer

Play Luftskipangrep, Gretagalskap og Jomfruaksjer by AksjeSladder on desktop and mobile. Play over 320 million tracks for free on SoundCloud.

favicon

SoundCloud (soundcloud.com)

1 Reply Last reply
    1
    • N Offline
      N Offline
      NyNovice

Mange tak for et meget interessant podcast, som bekræfter mig i at ESG segmentet er alt for højt prissat, i og med at udbuddet af selskaber/aktier er alt for lille til efterspørgslen på den slags investeringer.
      I øvrigt vidste jeg ikke at spiritus- og tobakaktier over en 100-årig periode har klaret sig bedst af alle brancher. Jeg har dog ikke fact-tjekket oplysningen.

For mig var den mest interessante oplysning at den lave P/E på sorte aktier (primært olie), vil medfører en mangelsituation i 2022-23 og dermed er der et stort potentiale i branche. Etisk korrekthed eller ej 😉

1 Reply Last reply
      2
      • IlkkaI Offline
        IlkkaI Offline
        Ilkka

Tack för denna intressanta podcast. Jag kommer att använda den i min aktivitet och mitt arbete. Besök min blogg
        https://www.slotozilla.com/fi

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger