HANSA udskydelse
-
Det hele ser meget underligt ud....SEB hævede kursmålet til 360 for 2 mndr siden....nye investorer til 260....nogle bytter aktier til 240...og nu roder vi rundt omkring 194??? Hvad sker der? Skal love for Morgan Stanley fik nervøsiteten frem da de smed over 200k den anden dag.... Denne nyhed er 2 mndr gammel.....https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/07/07/hansa-biopharma-seb-hojer-riktkursen-till-360-kr-175-ny.html
-
Et er at de udskyder opstart. Det er altid negativt når regnedrengene putter det ind i deres excel-ark. Det skal koste på kursen !! Noget andet er det stinker fælt af at der er sivet informationer allerede i går. Det tror jeg er med til at skabe den dårlige stemning og jeg tror desværre der går rigtig lang tid før vi er tilbage i 240-260 niveauet igen
-
Jeg er fra i dag ejer af et (lidt for stort) frimærke i HANSA - så jeg er først nu ved at føle mig ind på virksomheden.
Kommer udsættelsen til at betyde noget for HANSAs finansieringbehov?
Hvor længe rækker pengene til under de nye forudsætninger?
/TDAE
-
Kan se at de er med på 6 konferencer i september måned, det kunne være rart hvis Havneholmen kunne oversætte sit fremragende indlæg fra d. 27/8 til engelsk, så de kunne medbringe dette som en lille salgsteaser

-
HANSA BIOPHARMA: REDEYE HÖJER BASE CASE-VÄRDERING TILL 360 KR
08:10
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Analyshuset Redeye höjer sin värdering av Hansa Biopharma och ser nu ett värde om 360 kronor per aktie, upp från 210, i ett basscenario.Det framgår av en analys på torsdagen.
Redeye, vars analyser vanligen görs på uppdrag av det analyserade bolaget, menar att det villkorade godkännandet av imlifidase i EU och avtalet med Sarepta avseende imlifidase minskar risken i caset.
Aktien i Hansa har haft det tufft de senaste veckorna, kursen har backat med 31 procent sedan den 18 augusti.
Veckans kursras har enligt oss skapat en attraktiv möjlighet att köpa sig in i den långsiktiga plattformspotentialen, skriver Redeye på torsdagen.
Aktien stängde på 189:10 kronor på onsdagen.
-
Kommer an på MSE....de bestemmer retningen

-
Storaktionæren i Hansa Biopharma Bengt Ågerup solgte for få dage siden aktier i selskabet for næsten 900 mio. SEK. Nogen der har hørt nyt fra ham siden?
-
MSE har købt 60K idag
Lad os håbe de holder dem og stopper med deres julelege 
-
Mere snu end mig. På Bali.....? En skam man ikke kan læse hvorfor
-
SEB-banken har været største sælger siden i går. Dette på trods af, at SEB-banken forhøjede deres kursmål på Hansa Biopharma for 2 måneder siden til 360 SEK (fra 175 SEK).
Det kan tit være lidt svært at finde "hoved og hale" på seriøsiteten hos konkrete finansielle selskabers adfærd på aktiemarkedet;-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind