Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Webinar: Kurt Kara om valueaktier

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
3 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktør
    wrote on sidst redigeret af

"Valueaktier har de seneste år haft det meget svært i kampen mod vækstaktier, og man kan som investor spørge sig selv, om valueaktierne er døde sild, eller om de kommer tilbage, og endnu en gang beviser sit værd i porteføljen.

På trods af kortvarigt modvind, så har valueinvestoren Kurt Kara fra Maj Invest leveret flotte langsigtede afkast, og i dette webinar kan du høre mere om hans aktuelle holdninger til markedet, samt til forholdet mellem valueaktier contra vækstaktier".

1 Reply Last reply
    3
    • tommycarstensenT Offline
      tommycarstensenT Offline
      tommycarstensen

Videoen starter ved 5:44. Jeg husker det som vaerende et godt webinar med en masse gode figurer.

Portefoeljen praesenteres ved 1:02:30.
      PH AFL INTC 005930.KS GS UNP UNH AZO ALV.DE 1878.T AXP MTX.DE ATD 9022.T 2502.T GNTX PKG NXT.L 9432.T PGR USB CNI.TO GM ORLY LOW T RHI CCL TSCO 005490.KS MGGT.L

1 Reply Last reply
      2
      • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktør

Du er bare så vild med "figurer". Det har vi andre stor nytte og glæde af. Tak for det. 🙂

1 Reply Last reply
        2
        • tommycarstensenT Offline
          tommycarstensenT Offline
          tommycarstensen

Tak for tilbagemelding Helge 🙂 Jeg er rykket lidt fra dit forum (og SA) og min blog til Twitter, fordi jeg tit har lyst til bare at dele et par figurer ifm kvartals-regnskaber. Det tager mig derimod typisk et par timer at skrive et grundigt blog-indlaeg om f.eks. Novo Nordisk. Jeg goer det ogsaa for at samle mine tanker et sted og have en dagbog, som jeg kan referere tilbage til. Desvaerre slettede EI uden varsel min "dagbog", som jeg havde paa deres forum.

God weekend!

84937_EcG4hU6XsAEzNIK.png

1 Reply Last reply
          1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
          • First post
            Last post
          0
          • Debatforum
          • Seneste
          • Populære
          • Bruger