Flere long end short ?
-
Er markedet så småt ved at vende ? Flere longs end shorts.
DAX Index Overview: Germany 40 Price, Futures and Chart | IG AU
See market data and sentiment and spot trading opportunities for IG’s Germany 40 stock index which is settled on the price of the Dax. [AU]
IG (www.ig.com)
Evnt. tryk på "related markets".
Lad os håbe det !
:-))
-
S&P 500, bunddannelse igang ? Weekly chart:
Daily chart:
Skvulp op/ned, i trading området, men tilsyneladende er der ialtfald respons på de klassiske støtteniveauer. Graf:
Med hele EU og FED samt andre sprøjtende likviditet ud i markedet ... vi får se.
mvh
-
Det virker måske voldsomt, men jeg går lidt og tænker på, om vi måske kunne se Novo vende tilbage til medianen, som sjovt nok også udgjorde toplinjen i den sidste nedtrend fra 2015. Det ville i hvert fald fuldende symmetrien og sikkert også resulterer i en Bavariankurs omkring 50-70 kr, hvilket ville være helt vildt interessant, set ud fra et teknisk perspektiv. Novo weekly: https://www.tradingview.com/x/u4t7uBe4/

-
P.s. Jeg ville virkelig ikke bruge procentdelen af long/shorts på IG, som du gør her. Hvem handler på IG? Det gør retailers. Hvem taber penge i 70-90 procent af tilfældene? Retailers. Er det sandsynligt, at 8% flere long end short i blandt retailers er indikativ for retningen i markedet? I think nok

-
Ville også bare lige gøre opmærksom på det

Alt vel her. Har ikke været i aktier siden december, da stort set alle større indeks var ved at have gennemført det symmetriske sving op, som jeg mente ville finde sted tilbage i august 2019.. Ja man må godt blære lidt over sit held med det kald
Hehe. Ellers nyder jeg 14 dages karantæne pga. sygdom. Det' herligt i disse vilde aktietider!Håber du ikke har brændt nallerne for meget på det her og ellers også har det godt.
DAX kysser toppene fra 2000 og 2007 nu! Hvem havde troet det!?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind