Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

5G

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TheNoteT Offline
    TheNoteT Offline
    TheNote
    wrote on sidst redigeret af

5G er i stærk fokus. Det bliver travle år for RTX (installation/koordination), Eriksson, Nokia.

Børsen klip: https://play.borsen.dk/klip/5e40fb71595ab4f00a33905d

1 Reply Last reply
    5
    • TheNoteT Offline
      TheNoteT Offline
      TheNote

Vedr. RTX, se debatindlæg fra den 5. te februar.

mvh

1 Reply Last reply
      0
      • J Offline
        J Offline
        JesperT87

Hej TheNote.

Jeg er meget enig i at IT/5G er en yderst spændene område. Jeg er selv fuld positioner i selvskabet "Napatech", som er en dk virksomhed (på den norske børs), der laver chips og hardware. De er et af de førende indenfor accelerationsløsninger og med de førende kompetencer indenfor FPGA løsninger.

De har sjovt nok samarbejde med bl.a Nokia og jeg ved de er langt i proccensen omkring løsninger til 5G nettet. Derudover har de også indgået samarbejde med Fujitsu om fremtidige netværk, og være på forkant. Jeg tænker dette er en aktie som kunne være spændene at sætte sig ind i, da de har lavere en turn around og er begyndt at have et positivt cashflow.

JesperT87

1 Reply Last reply
        2
        • RoadrunnerR Offline
          RoadrunnerR Offline
          Roadrunner

Uden at vide meget om det, så kommentarer er velset, så ser handlen i Napatech ret shady ud.
          Handel af 2 stk i kurs 4,30 for 23 sekunder senere handel med 1 stk til kurs 4,59, som laver en 6,75% kursudvikling for dagen
          Hvem har interesse i, kunstigt, at skabe sådan en kursudvikling?

1 Reply Last reply
          1
          • J Offline
            J Offline
            JesperT87

Jeg er med på at dette kan se underligt ud, men hvis du derudover tager selve produktet og den fremtid FPGA og "The smartNIC" har de kommende 3-4 år. Så snakker vi et marked der ifgl. "de kloge" boomer med flere billioner. Her står NAPA stærkt, og med et produkt som der er rigtig stor efterspørgsel på.

1 Reply Last reply
            0
            • J Offline
              J Offline
              johnny57

Når man snakker 5G, kan man helt sikkert ikke komme udenom Gapwaves.

1 Reply Last reply
              0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger