Beklagelse over slettet tråd
-
Det er helt ok med debatter med kant. Det som ikke er acceptabelt er bla. nedgørende betegnelser på modpartens synspunkter i debatten. Det har jeg som nævnt nultolerance over for.
Vi kan desværre ikke trække tråden ud fra vores backup. I morgen får jeg ekstern hjælp. Håber så at det lykkes. Det er en rigtig god og vigtig tråd.
-
Hvis vi skal have en debat, der er nogen som helt fornuftige, der gider læse og bidrage til, så SKAL der være en aktiv styring og heller et indlæg for meget slette end slet ingen. Jeg kan ikke forestille mig, at der er ret meget herinde, der gider der gider have en euroinvestor 2.0, hvor der var få kvalitetindlæg og en helt masse kvantitet.
-
Her er jeg for en gangs skyld uenig med dig, Nippon1976. Der skal for en god debat være plads til store meningsforskelle, og derfor mener jeg det er bedre at lade et indlæg for meget blive stående end at slette et indlæg for meget. Så kan andre debattører også bedre vurdere et indlæg på grænsen, som bgadk argumenterer for.
Jeg synes det er stort og flot, at Helge starter en ny tråd om den slettede tråd, som jeg også selv undrede mig over. Det ville være så let bare at lade tråden forblive slettet og lade som ingenting. Jeg er glad for, at det ikke sker her.
-
En debat uden modsigelse, sarkasme og ironi bliver i min optik oftest ligegyldig. Og den dør.
Og vi kan ligeså godt holde os til at læse bankernes kortfattede analysereferater, som at sidde her og snakke hinanden efter hovedet i den gode tones tjeneste. -
For en god ordens skyld. Det handler ikke om meningsforskelle, når jeg en sjælden gang sletter et indlæg. Det handler udelukkende om personangreb eller nedgørende ytringer om modpartens meninger.
-
For en god ordens skyld. Det handler ikke om meningsforskelle, sarkasme, ironi og humor, når jeg en sjælden gang sletter et indlæg. Det handler udelukkende om personangreb eller nedgørende ytringer om modpartens meninger.
-
Du er sgu sej Helge. Stor respekt for din person og holdninger.
-
-
Vi kan desværre ikke genetablere tråden.
Skal for sidste gang understrege at det handler ikke om meningsforskelle, når jeg en sjælden gang sletter et indlæg. Det handler udelukkende om personangreb eller nedgørende ytringer om modpartens meninger. Slut herfra.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind