Veloxis restaktier
-
Så er der indirekte mere nyt i sagen: "Nasdaq Copenhagen offentliggør nye regler for afnotering af aktier" - https://www.plesner.com/insights/artikler/2020/01/nasdaq-copenhagen-offentliggoer-nye-regler-for-afnotering-af-aktier?sc_lang=da-DK&fbclid=IwAR3MsDou1NKIFPvFju_PhMtjWMz8GLPFeLrbQRGpMieZ9nryI4lbbGHFfhc
-
Hej Mads, Jeg vil gerne være med i "Veloxis-gruppen".
Jeg har 20.500 Veloxis aktier hos Nordnet(alias "britainia"), jeg gerne vil have noteret.
Jeg har ingen facebook-profil og kan ikke få besked-funktionen på Shareville til at fungere. Derfor ringede jeg i fredags til PP Capital, der gav mig mailadresse til Søren Qvist, der vist står for en af facebookgrupperne. Ham har jeg skrevet til 2 gange (fredag og i går) men har ikke fået noget svar.
Aktierne skal selvfølgelig ikke være noteret 2 gange, men jeg regner ikke med de er blevet noteret, når jeg ikke har hørt fra ham. Håber det lykkes!! Mvh Brit M Nielsen -
Hej Mads, Jeg vil gerne være med i "Veloxis-gruppen".
Jeg har 20.500 Veloxis aktier hos Nordnet(alias "britainia"), jeg gerne vil have noteret.
Jeg har ingen facebook-profil og kan ikke få besked-funktionen på Shareville til at fungere. Derfor ringede jeg i fredags til PP Capital, der gav mig mailadresse til Søren Qvist, der vist står for en af facebookgrupperne. Ham har jeg skrevet til 2 gange (fredag og i går) men har ikke fået noget svar.
Aktierne skal selvfølgelig ikke være noteret 2 gange, men jeg regner ikke med de er blevet noteret, når jeg ikke har hørt fra ham. Håber det lykkes!! Mvh Brit M Nielsen -
Hej Mads83, Jeg vil gerne være med i "Veloxis-gruppen".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind