Enestående mulighed - invester i en pre IPO runde i Ennogie
-
Hej Troldmanden
Jeg venter svar fra Ennogies CEO for køb af anparter !
Her er links til nogle spændende artikeler:
Solcelletaget er på vej ud til masserne | Ingeniøren
Bygningsintegreret solenergi er ikke længere kun til prestigebyggeri. Et nyt marked spirer foran den unge danske producent Ennogie, mens Tesla står på spring.
Ingeniøren (ing.dk)
Integrerede solceller i tag, tagsten og facade | Få viden her
Solceller kan integreres som tagsten eller solcelletag samt facade. Læs, hvilke overvejelser du bør gøre, hvis du vil have bygningsintegrerede solceller.
(www.bolius.dk)
Er der nogen her i plenum der har erfaring med anparter lagt i sin Kapital/alderspension ??
-
Velkommen om bord til B35, Mestas og de andre der allerede har tegnet gennem dette indlæg.
Må sige jeg er blevet meget positiv overrasket over hvor mange der har vist interesse for at høre nærmere og dem der allerede har tegnet. Det er SÅ fedt at opleve

Vil lige igen understrege at jeg ikke som sådan anbefaler at fortage en invertering i Ennogie, omend jeg personligt synes det på jysk ser meget spændende ud
Men det er naturligvis en anden risiko end at investere i et allerede noteret selskab hvor man sælge i morgen.Men fedt med de nye PI investorer. Det ender jo bare med vi kan begynde at konkurrere mod genmab chatten

-
Yderligere update. Der er tæt på fuldtegnet. Med det tempo der er på, så lukkes der muligvis allerede i dag eller i løbet af weekenden
-
Hej troldmanden.
har ikke noget pm. men er meget intereseret,
når du får tid, kan du så ikke sende noget materiale til email adrs. [email protected]
mvh. olden -
Er hermed sendt til dig Olden
-
Hej John Doe. Så er der sendt info til dig
-
Nu har jeg tegnet for en lille andel her. Jeg synes det ser spændende ud på både kort og længere sigt især med det tyske marked. Mine tyske kollegaer tænker meget grønt, så hvis man kan få skabt den rette opmærksomhed, er potentialet nok meget stort.
-
Velkommen om bord til 8270 og Butterboy

Og ja det er specielt det tyske marked jeg ser frem til at få tilført nogle flere ressourcer. Ikke bare er det adresserebare marked 80 mia dkk om året..... Men selve forretningscasen er endda endnu bedre end for en dansker dernede. Det betyder også der er en højere andel der ender med at bestille et Ennogie tag, ud af dem der indledningsvis retter henvendelse til selskabet. Så glæder mig RIGTIG meget til at følge udviklingen dernede de kommende år
-
Tak Rolfg. Du har modtaget post
-
Tak. Og du har nu fået lidt læsestof....

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind