Cbrain ordre i US
-
-
Hvis du fortsætter med at hive ordrer hjem, kan cbrain måske gå hen og blive den nye chemometech

Disclaimer: har aktier i cbrain -
Nej, har desværre ikke fået købt.
Tillykke med investeringen, godt gået
-
-
Intet er nedfældet i sten, men jeg håber da at cbrain fortsætter deres fremmarch.
-
Forstår ikke at nogen sælger denne aktie, men selvf. Ok at tage lidt gevinst men pås på. Jeg fik igen 1000 på tilbage faldet. Nu venter jeg og ser om den skulle blive solgt helt ned til 40, håber det næsten.
Cbrain er nu i en rivende udvikling med et skalerbart produkt hvor næsten hele omsætningen ryger direkte på bundlinjen. Dertil dygtig og kompetent ledelse. Endda med udbytte. -
Kære Match
Har du tænkt på, hvorfor der ikke kommer angivelser af beløb?
Måske noget der ikke afspejler helt klare "tydelig væksttegn"?
-
Jeg har fulgt CBrain over en længere årrække, og børsmeddelelserne har som regel ikke angivet beløbsrammer.
Det vænner man sig til, og så studerer man kvartals- og årsregnskaberne for at få et mere præcist indtryk af omsætningsstigninger og EBIT.
På nøgletal er CBrain en meget dyr aktie. Og det er svært at vurdere, hvad ordrerne i USA vil kaste af sig på lidt længere sigt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind