Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

God resultat ift aktiekurs indtjening pr aktie 11,1 kr

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • E Offline
    E Offline
    Enkommentar1
    wrote on sidst redigeret af

Min vurdering er altid ift aktiekursen og kikker jeg på en indre værdi på kr 176,5 samt et resultat pr aktie forde første ni mdr på 11,1 kr syntes jeg det er et rigtig godt resultat fir mig som aktionær - jeg overvejere at købe ydeligere i dag.

Generelt syntes jeg at hele banksektoren er skæv prissat ift alt andet på markedet når man kikker på indtjeningen ift aktiekursen samt indre værdi; denne branche er igang med at genfinde indtjeningen via besparelser, nye indtægtsformer samt har mere eller mindre en "statsgaranti" for de ikke går ned..

Min vurdering er at bankerne bliver 2020 store vindere.

1 Reply Last reply
    2
    • E Offline
      E Offline
      Enkommentar1

Den falder med 4%.... der må altså været nogle som ikke har læst op på fakta - min vurdering er det er en langsigtet rigtig godt køb, så lad os lige ser om den ikke vender opad senere i dag efter web-cast...

1 Reply Last reply
      0
      • P Offline
        P Offline
        paspåskat

Jeg undrer mig også meget over morgendagens kursudvikling. Resultatet kunne være meget dårligere og med reference i den aktuelle kurs virker et fal >4% urimeligt. Jeg troede faktisk at et væsentlig lavere resultat alledere var indregnet i kursen.

1 Reply Last reply
        0
        • KongkursK Offline
          KongkursK Offline
          Kongkurs

Ikke nemt at vide hvor den skal hen. Et kig på bunden af trendkanalen omkring de 80 er heller ikke umuligt.
          Men mon ikke, at de får styr på tingene på et tidspunkt, og så kan det være en god gevinst at hente, problemet er bare, hvor længe man skal vente på den?

78606_DANSKE_2019_11_01_Yahoo_Finance___Stock_Market_Live__Quotes__Business_Finance_News.jpg

1 Reply Last reply
          0
          • D Offline
            D Offline
            DjengisCash

Jeg har selv Danske Bank og jeg er heller ikke tilfreds med udviklingen i kursen.

Men vi må bare erkende, at fremtiden for banksektoren og Danske Bank især ser meget usikker ud, så aktierne handles med tårnhøj rabat.

Og det er berettiget, for indtjeningen er under pres, og tallene på bundlinjen ser kun acceptable ud fordi nedskrivninger på tab stadig er historisk lave. Når tabene normaliseres, så bliver nøgletallene grimme at se på.

For Danske Bank skal usikkerhed omkring kæmpe bøder lægges oveni alt det andet.

Men jeg beholder mine Danske Bank og krydser fingre for at blive positivt overrasket alligevel.

1 Reply Last reply
            1
            • E Offline
              E Offline
              Enkommentar1

Opdateret kursmål på Danske Bank:
              Deutsche Bank 105,6
              JP Morgan 110
              Seb 130
              Nordea 115
              Artic 120
              ABG 125
              Alle kommet efter regnskabet

1 Reply Last reply
              1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger