Pandora stiger
-
Den holder sig stadig inden for den stigende trendkanal på ugegrafen. Hvis man ser på Bolinger Band på dagsgrafen begynder den også, at bryde opad.
Umiddelbart ser det ud som om, at næste modstand indtræffer ved ca. 315. Selv håber jeg at den rammer de 310-312 stykker inden regnskabet, hvilket er omkring 8% stigning endnu - hvilket jeg tror på den gør:-) -
Det er vist noget optimistisk at tro at Pandora fortsætter de seneste dages stigning. Kl 11:30 hvor du skriver dit indlæg vender pilen nedad for Pandora. Aktieanalytikerne har ikke tro på en optur for Pandora - Tværtimod. Jeg tror og håber på en nedtur de kommende dage. Jeg er short Pandora
-
Ja, det er korrekt, men jeg ser det mere som gevinsthjemstagning. Den sluttede i grønt og som Mikael85 skriver så er den stadig i den stigende trendkanal. Vi har lidt to forskellige målsætninger og ønsker for fremtiden, så lad os se hvad markedet beslutter sig for. Jeg holder mine Pandora
og er både kortsigtet og langtsigtet - naturligvis 
-
På min Pandora-graf kan der ikke ses en stigende trendkanal. Her er hvad jeg ser på min Pandoragraf: MA(100) Klart faldende. MA(50) klart faldende. MA(20) Faldende, men vandret siden august 2019. På månedscandle har Pandora været i en faldende trend siden juni 2016 og Pandora er endnu ikke brudt ud af denne faldende kurskanal.
Måske er din dømmekraft for påvirket af at du er positioneret "Lang i Pandora" ? -
Jeg tror også at Pandora vil stige svagt op til næste kvartalsmeddelelse, og hvis den viser fremgang i forhold til udmeldte planer og forventninger vil den tage et pænt ryk opad. Jeg tror der i så fald er potentiale til at den runder 400 inden årsskiftet. Omvendt, hvis der er negative ting i kvartalsmeddelelsen er vi tilbage i 220.
-
Ny dealer survey fra CAR ude i dag. Det ser bedre ud. Tror Pandora kommer til at stige i dag.
-
Det er vel det, der er sket til morgen.
-
Ja, de har hævet anbefaling og kursmål som følge af deres dealer survey for Q3. Den viser, at de seneste produktinitiativer og implementeringen af Programme Now har medført bedre momentum på de fleste markeder. Dog er der stadig problemer i Kina og USA. Specielt Kina synes at være tabt for Pandora.
Pandora Me går bedre end forventet. -
Pandora på Børsen Play:
-
Man skal altid være forsigtig med at tro at en meget stor 1-dags stigning vil fortsætte de kommende dage. Prøv at se tilbage på kursgrafen fra den 21-8. Denne stigning måtte Pandora aflevere tilbage de næste 30 børsdage. Den dygtige spekulant tager den store gevinst hjem ved at sælge ud på det rigtige tidspunkt. Men svært at sige præcis hvor Pandora vil toppe denne gang.
-
Shorthandlerne øger i Pandora:
-
Pandora toppede i 342. En imponerende stor stigning baseret på nogle få nye informationer. Pandora har nu netop slettet dagens 2 % stigning. Den store stigning har været påvirket af håbefulde aktionærer. Begejstring og Frygt skaber disse overdrevne store kursudsving.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind