S&P500 regnskaber, udbytter og tilbagekoeb
-
Tommy's hjemmeside er non-profit, og hans indlæg er super gode. Jeg kan godt forstå at du ikke giver alle og enhver adgang til at linke fra forum til egne sider, fordi så bliver det bare til et reklamerum, men Tommy bør du give adgang til det, da han ikke er kommerciel og ikke trækker trafik væk fra debatten.
-
Jeg tror hvis man ser generelt ud over SP500 så har man nået "peak earnings". Væksten går ned, og omkostningerne går op (højere løn og højere input på grund af told). Jeg har lidt svært ved at se faktorer de næste par år, som skulle sende indtjeningen opad igen. Men renterne skal nok falde, så vi er nok tilbage til T.I.N.A. når uroen har lagt sig.
-
Hej bgadk..Prøv lige at se hvad jeg skriver 23,27.

-
Er også glad for at se Tommy her

Måske tager jeg fejl, men mener Facebook er holdningernes fastfood; lidt ind ad det øre og ud af det andet - med ringe søgefunktioner er alle informationer tabt i tågen.
I et velstruktureret forum (som EI var) kan vi gå tilbage i tid og bedre vurdere andre medlemmers indsats eller følge op på en aktie. Det giver et værdifuldt værktøj, modsat Facebook.
Med Facebook log-in på dette forum, kunne der måske lokkes entusiastiske skribenter herover?
-
Steen, Jeg har som den eneste danske Facebookgruppe en stærk struktur på debatten med hovedtråde på de enkelte aktier styret af mig selv og fem andre admins.
Der er 30.000 medlemmer i Proinvestors Aktiesnak og fantastisk debat med lige så stor venlighed og respekt som her på websiden.
Medlemmerne i gruppen er mange fra Euroinvestor og Proinvestor. Trafikken ned fra facebookgruppen hertil PI er enorm, fordi jeg deler mange relevant links herfra. Det gør jeg så også i de mange andre aktiefora jeg deltager aktivt på hver dag.
-
Hej alle jer nye fra Euroinvestor og de gamle fra ProInvestor.
Tommy Carstensen - tidligere skribent på Euroinvestor - er nu en vores partnere. Det vil sige, at han kan levere indlæg med dybdelinks til hans fremragende blog.
Partneroversigten finder I bunden af siden ude til venstre.
-
AJE Jeg blev ikke smidt ud af EI. Jeg har et fint forhold til dem. Jeg valgte at forlade forum af andre aarsager. Min mening er, at deres nye forum er helt elendigt. Hvis de bevidst har oensket at aflive forum, saa er de lykkedes med det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind